کامرانی‌فر: منتظر نظر اسکوچیچ برای محل بعدی اردوی تیم ملی هستیم/مهدوی‌کیا تا این لحظه سرمربی امیدهاست

تهران- ایرنا- دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: برای محل برپایی اردوی بعدی تیم ملی منتظر نظر اسکوچیچ هستیم و این مساله پس از بازگشت تیم ملی از اردوی قطر مشخص و نهایی می‌شود.

به گزارش ایرنا، حسن کامرانی‌فر در حاشیه برگزاری جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال افزود: شرایط تیم ملی خوب است و ملی‌پوشان در حال تمرین در قطر هستند. ان‌شاءالله بازی خوبی نیز با الجزایر برگزار کنند.

او در واکنش به حاشیه‌های ایجاد شده در خصوص عدم حضور بازیکنان اصلی الجزایر در دیدار برابر ایران تاکید کرد: در قراردادی که امضا کردیم بازی با حضور بازیکنان اصلی الجزایر برگزار خواهد شد. در این بین ممکن است بازیکنی مصدوم باشد و نتواند بازی کند، ولی طبق قرارداد بازیکنان اصلی طبق لیست قبلی‌شان باید بازی کنند و این برای هر دو طرف است. 

دبیرکل فدراسیون فوتبال در واکنش به این موضوع که مدیر رسانه‌ای تیم ملی اعلام کرده امکان برگزاری اردوی دوم ایران در قطر وجود ندارد، گفت: برای اردوی بعدی تیم ملی منتظر هستیم که اعضای تیم به ایران بازگردند و بعد از آن با سرمربی تیم ملی می‌نشینیم تا تصمیم بگیریم.

وی در پاسخ به این سؤال که فرآیند انتخابات فدراسیون فوتبال چه زمانی شروع می‌شود، تصریح کرد: فرآیند این کار شروع شده و برای اینکه قسمت‌های مختلف نماینده‌های‌ خودشان را مشخص کنند، نامه‌ها هم ارسال شده است. طبق اساسنامه و مجامع قبلی ۷۰ روز قبل باید نامه‌ها ارسال و محل و تاریخ مجمع مشخص شود. موضوعی که مهم است باید ۷۰ روز قبل تیم‌ها مشخص شوند. الان لیگ برتر، لیگ فوتسال و ... تمام شده و فقط لیگ دو مانده است که آنهم نماینده سال گذشته شرکت خواهد کرد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص نارضایتی مهدوی‌کیا از  کم بودن بازی‌های تدارکاتی تیم فوتبال امید، گفت: ما در بحث بازی‌های دوستانه و آماده‌سازی تیم امید نتوانستیم خوب عمل کنیم، چون تیم امید هم باید در فیفادی بازی می‌کرد. ما در حال برنامه‌ریزی هستیم برای فیفادی بعدی و هم اینکه در تاریخ جام جهانی بتوانیم برنامه‌ریزی داشته باشیم تا برای تیم امید بازی برگزار کنیم و با توجه به اینکه بازیکنان امید در آن زمان زمان آزاد دارند قابل انجام است. ما با بازیکنان زیر ۲۱ سال در مسابقات حاضر شدیم و این سیاست فدراسیون فوتبال بود، ان‌شاءالله بتوانیم برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم.

کامرانی فر در واکنش به این سؤال که مهدوی‌کیا به کارش در تیم امید ادامه خواهد داد یا خیر، گفت: بله تا این لحظه مهدوی‌کیا سرمربی تیم امید است و کمیته فنی هم در حال بررسی عملکرد فنی تیم امید است و نظرش را اعلام خواهد کرد.

او درباره انتخاب البسه تیم‌های ملی تصریح کرد: کارهای این موضوع هم انجام شده، پاکت‌ها باز شده و به محض اینکه اردوی تیم ملی تمام شود، لباس تیم ملی هم معرفی خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha