۲۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۵۷
کد خبر: 84784654
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

حضور خادمان و حمل پرچم متبرک حضرت رضا (ع) در خبرگزاری ایرنا- مرکز مشهد

مشهد- ایرنا- مدیر عامل خانه مطبوعات خراسان رضوی که از خادمان بارگاه رضوی است به اتفاق همکارانش، روز شنبه همزمان با میلاد حضرت ثامن الحجج (ع) در خبرگزاری جمهوری اسلامی- مرکز مشهد حضور یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم دکتر علی خسروشاهی، مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان رضوی با حسین راشکی رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خراسان رضوی دیدار و گفت وگو  کرد.

مدیر عامل خانه مطبوعات خراسان رضوی با حضور در اتاق خبر خبرگزاری ایرنا به کارکنان این نهاد همزمان با میلاد حضرت رضا (ع) شاخه گل و هدایای متبرک حرم مطهر رضوی را اهدا کرد.

در این مراسم با حمل پرچم متبرک حضرت رضا (ع) و گرداندن آن در بین کارکنان همزمان با سالروز شمس الشموس، حضرت رضا (ع)، فضای خبرگزاری جمهوری اسلامی آکنده از عطر رضوی شد.

حضور خادمان و حمل پرچم متبرک حضرت رضا (ع) در خبرگزاری ایرنا- مرکز مشهد

عیادت از خبرنگاران و اصحاب رسانه که اکنون به علت بیماری تحت درمان قرار دارند و همچنین عیادت از بیماران بستری در بیمارستانهای مشهد از دیگر برنامه‌های خانه مطبوعات خراسان رضوی همزمان با میلاد حضرت رضا (ع) به شمار می‌رود. 

در دهه کرامت ۱۷۵ نفر از خادمان بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) در قالب ۶۵ کاروان زیر سایه خورشید به نقاط مختلف کشور اعزام شدند.

اول ذی القعده و سالروز ولادت حضرت معصومه(س) تا یازدهم ذی القعده سالروز ولادت امام رضا(ع) بنام دهه کرامت نامگذاری شده است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha