دانشگاه‌ها به شکل همه‌جانبه و علمی برای انعکاس جهاد تبیین مشارکت کنند

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با دعوت از دانشگاه‌ها برای انعکاس جهاد تبیین گفت: دانشگاه باید به شکل همه‌جانبه و حقیقتاً علمی تبیین کند، زیرا جهاد تبیین مقام معظم رهبری تمام اقشار جامعه را فرا خوانده و از همه دعوت نموده پای کار باشند.

به گزارش ایرنا، آیت الله «مصطفی علما» روز شنبه در دیدار با رییس بسیج اساتید دانشگاه های کشور با تبریک دهه کرامت و سالروز میلاد خجسته امام رضا (ع) افزود: اسلام جامع و کامل است و انقلاب زاییده اسلام است هرجا که ورود کنیم حرف داریم اگر اهل کار باشیم، به اندازه کافی و وافی برنامه و هدف در اسلام وجود دارد.

وی اظهار داشت: امام راحل تمام برنامه های خود را از دل اسلام بیرون کشید و توانست نسخه جدیدی را برای مدیرت جهان ارایه دهد زیرا در گذشته کره زمین از وسط نصف شده بود و در اختیار شرق و غرب قرار داشت و امام آمد نظر اسلام را مطرح کرد و در مقابل آنهایی که هزار سال حرف زده بودند، ایستاد و با قدرت نظر اسلام را بر کرسی نشاند.

آیت الله علما تصریح کرد: مهم این است که بتوانیم حرف اسلام را تبیین کنیم و ارایه بدهیم، لذا باید از تمام دلسوزان استفاده کنیم، افرادی که بتوانند عظمت بزرگ انقلاب، دستاوردها، عزت و اقتدار کشور را تبیین کنند.

مسوولان در حد توان خود به مردم قول انجام کاری را بدهند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه همچنین در دیدار با مردم شهرک کیهانشهر کرمانشاه گفت: مسوولین باید تا جایی که می‌توانند عمل کنند و اگر کاری در حد توان و امکانات مسوولی نیست برای مردم توقع ایجاد نکند و قول ندهد.

آیت الله علما بر ارایه خدمت گسترده به مردم در حد و اندازه امکانات تأکید کرد و یادآور شد: تأکید همیشگی مقام معظم رهبری به مسوولان این است که همواره خدمتگزار باشید و این وظیفه همه ماست که با افتخار به این مردم بزرگ خدمت کنیم، لذا برای رسیدن به مطلوب باید مردم هم پیگیر کارها باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در درون خود خدمتگزاری به مردم را ترویج می کند، لذا باید با همین روحیه خدمتگزاری مسوولیتی را قبول کرد.

وی تصریح کرد: باید امکانات دولت را در نظر داشت و با توجه به امکانات دولت برنامه ریزی کرد و به مردم وعده داد.

در این دیدار مدیران دستگاه های اجرایی استان با استماع اظهارات و درخواست های مردم و حسب دستور آیت الله علما، قول رسیدگی به درخواست های مردم را دادند.

کلانشهر کرمانشاه که یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خود جا داده دارای ۶۷ شهرک است که توسط هشت منطقه شهرداری اداره می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha