۲۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۰۷
کد خبرنگار: 1426
کد خبر: 84785632
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هادی ساعی: یک میلیون تکواندوکار در ایران سازماندهی شده اند

ایلام - ایرنا - رییس فدراسیون تکواندو گفت: یک میلیون تکواندو کار سازمان یافته در بانک اطلاعاتی فدراسیون در استان های مختلف وجود دارد.

هادی ساعی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در ایلام اظهار داشت: تعداد تکواندکاران مرد و زن در این بانک اطلاعاتی تقریبا برابر هستند.

وی به برنامه های پیش روی این فدراسیون در سال جاری اشاره کرد و افزود: مسابقات قهرمانی آسیا در سبک های پومسه و کیورگی را پیش رو داریم که ۳۰ خرداد ماه جاری در کره جنوبی برگزار می شود.

رییس فدارسیون تکواندو تاکید کرد: ۵۰ ورزشکار در قالب سه تیم  و در رده بزرگسالان به این مسابقات دعوت می شوند.

ساعی ادامه داد: این تیم ها عبارتند از یک تیم کیورگی آقایان و خانم ها، یک تیم پومسه آقایان و خانم ها و یک تیم نیز برای مسابقات اوپن کره که مسابقات تورنمنت بین المللی است، اعزام می شوند.

وی یادآور شد: هم اکنون ۲ تیم آماده اعزام به مسابقات هستند که یکی از آنها تیم ملی اصلی با ۱۶ ورزشکار و در کنار آن تیم ملی امید با ۱۱ ورزشکار است و به مسابقات اوپن کره اعزام می شوند.

ساعی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص مجمع انتخاباتی هیات تکواندو استان اظهار داشت: در این مجمع کاندیداها از خانواده تکواندو بوده و انتخاب رییس هیات با خرد جمعی انتخاب شد و باید با احترام به این رای برای توسعه ورزش استان با همدلی قدم برداشته شود و از تجربیات رییس قبلی و اعضا و پیشکسوتان استفاده کرد.

وی تصریح کرد: فدراسیون نیز در کنار هیات است و در حد توان این همکاری باید این ارتباط بین  هیات استان و فدراسیون برقرار شود همچنین با کمک اداره ورزش و جوانان استان و تلاش خود هیات استانی برنامه های اعلام شده از سوی رییس جدید هیات اجرایی شود و تکواندو استان به جایگاه اصلی خود بازگردد.

به گزارش ایرنا، مجمع انتخابات هیات تکواندو ایلام روز شنبه با حضور رییس فدراسیون برگزار شد.

دراین مجمع از بین ۲ کاندید علی اکبر ناصرمنش با کسب ۱۸ رای از ۳۲ رای بمدت چهار سال رییس هیات تکواندو ایلام شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha