۲۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۵۴
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84785764
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمک ۱۱۵ میلیارد تومانی خیرین به بقاع متبرکه گیلان

۲۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۵۴
کد خبر: 84785764
کمک ۱۱۵ میلیارد تومانی خیرین به بقاع متبرکه گیلان

رشت - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: طی چهار سال گذشته نیز خیرین بیش از ۱۱۵ میلیارد تومان به بقاع متبرکه استان گیلان کمک کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین ستار علیزاده روز یکشنبه در همایش تجلیل از خیرین، خادمین، امناء و ائمه جماعات برتر بقاع مبرکه گیلان با بیان اینکه خدمت به امام زادگان، خدمتگزاری به اهل بیت، مکتب قرآن و اسلام است، افزود: هیات امناء امام زادگان و بقاع متبرکه بدون مزد شبانه روزی مجاهدانه و مومنانه در این اماکن متبرکه خدمت می کنند.

با اشاره به بهره گیری از ظرفیت بقاع متبرکه گیلان در ایام کرونا گفت: در این مدت نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان با استفاده از نذورات، نیات واقفین و خیرین با تهیه بسته های معیشتی، بهداشتی، لوازم التحریر و سایر نیازمندی ها به نیازمندان کمک شده است.

در این مراسم خادمین، هیات امناء، ائمه جماعت و مدیران مراکز افق بقاع متبرکه استان گیلان، اهانت به ساحت قدس حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام را محکوم کردند.

غبارروبی و عطرافشانی بقعه متبرکه خواهر فاطمه اخری سلام الله علیها نیز با حضور استاندار گیلان انجام شد، حضور خادمان امام رضا علیه السلام از دیگر برنامه های این همایش بود.

پنجم ذی القعده روز ملی تکریم و بزرگداشت امام زادگان و بقاع متبرکه نام گرفته است، استان گیلان دارای افزون بر ۹۴۰ بقعه متبرکه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha