۲۳ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۲۴
کد خبرنگار: 2243
کد خبر: 84786804
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۹ هزار و ۶۰۰ حامی ایتام در فردیس با کمیته امداد همکاری دارند

کرج - ایرنا - مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فردیس استان البرز گفت: ۹ هزار و ۶۰۰ حامی ایتام در این شهرستان با کمیته امداد همکاری دارند که ماهانه مبالغ چشمگیری به حساب این کودکان واریز می کنند.

« کاوه بکان » روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:  از مجموع  ۶۷۲  کودک نیازمند این شهرستان ۲۱۶ نفر  یتیم و ۴۵۶  کودک محسنین تحت حمایت در واحد اکرام فردیس قرار دارند.

وی افزود: امسال تعداد یک هزار و ۳۰ نفر حامی جذب  کمیته  امداد فردیس شدند ضمن آنکه درآمد سال ۱۴۰۰ برای خانواده های ایتام و محسنین به صورت نقد و کالا هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان  بوده است.

 از این مبلغ ۶ میلیارد و۳۰۰ میلیون تومان به صورت نقد توسط حامیان به حساب ایتام واریز و مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان هم در قالب  بسته های مواد غذایی و پوشاک و کارت هدیه به فرزندان معنوی اهدا شده است.

مدیر کمیته امداد فردیس اظهار داشت :  امسال یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان کمک های خیرین به ایتام  پرداخت شده  که سال گذشته در این مدت  یک میلیارد و ۲۸۵میلیون تومان به حساب ایتام واریز شد.

 تامین ودیعه مسکن پنج  خانواده ایتام و محسنین، تهیه یک جهیزیه نوعروس یتیم تحت حمایت واحد اکرام، برآورده شدن آرزوی ۲۵۰ فرزند ایتام و محسنین و تهیه پوشاک عید آنها  توسط حامیان و خیرین، برآورده شدن آرزوی ۲۰ فرزند ایتام و محسنین در سالروز تولدشان توسط حامیان و خیرین

فردیس از دیگر اقداماتی است که امسال در این شهرستان انجام شده است.

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فردیس گفت:  امسال ۶۰۰ بسته غذایی و ۲۰۰ بسته گوشت گرم مرغ توسط حامیان و خیرین به فرزندان معنوی خود در فردیس  اهدا شده است.

بکان افزود:  امسال ۱۵۰ فرزند ایتام و محسنین  به تعداد فرزندان  به مجموعه اکرام فردیس امسال اضافه شده که نیازمند جذب حامی می باشند؛ با پرداخت حداقل ۳۰ هزار تومان ماهیانه  می توان از حمایت یک فرزند معنوی برخوردار شوند.

حدود چهار هزار خانوار با جمعیتی حدود ۹ هزار  نفر تحت پوشش کمیته امداد فردیس قرار دارند.

شهرستان ۷۰۰ هزار نفری فردیس در جنوب شرقی کلانشهر کرج قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha