۲۳ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۵۴
کد خبرنگار: 807
کد خبر: 84786854
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روزنامه نوای‌وقت پاکستان: تجاوز به سوریه بخشی از رویای اسرائیل بزرگ در منطقه است

تهران- ایرنا- روزنامه «نوای وقت» پاکستان حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق را محکوم کرد و با سرزنش آمریکا و متحدان غربی آن برای سکوت دربرابر اقدامات تخریبی رژیم اشغالگر قدس علیه صلح منطقه‌ای، نوشت: پس از فلسطین تجاوز به سوریه نیز بخشی از پیشبرد رویای اسرائیل بزرگ است.

به گزارش ایرنا، نوای وقت به عنوان مطرح ترین و قدیمی ترین نشریه اردو زبان پاکستان روز دوشنبه در سرمقاله خود با عنوان "عملیات وحشیانه اسرائیل در سوریه" نوشت: صهیونیست‌ها همزمان با سرکوب مردم بی دفاع فلسطین دست به تجاوز به سوریه زده و موجب تشدید اوضاع شده‌اند اما غرب در برابر این جنایات سکوت کرده است.

در این سرمقاله آمده است: اسرائیل تنها رژیم سرکش در جهان است که بدون توجه به قانون و هنجارهای بین المللی امنیت ملت‌ها را به خطر انداخته و ما امروز شاهد غارت صلح و آرامش در جهان عرب توسط تل‌آویو هستیم.

نوای وقت افزود: حقیقت تلخ این است که آمریکا و انگلیس موجب تشکیل اسرائیل شده و یهودیان متجاوز را به سرزمین‌های فلسطینی منتقل کرده و سپس با تصویب این سرزمین مقدس، دست به قتل و غارت زدند و تا امروز این اشغالگری‌ها مانند یک خنجر در قلب فلسطین و سایر ملت‌های مسلمان غربی احساس می‌شود.

این روزنامه اردو زبان پاکستان مسوولیت دفاع از ملت‌ها و مقابله با رژیم‌های اشغالگر را به سازمان ملل متذکر شد و نوشت: سازمان ملل باید جلوی این رژیم سرکش را بگیرد در غیر این صورت غارت صلح و امنیت خاورمیانه در کنار تجاوز به سوریه با هدف پیشبرد توطئه اسرائیل بزرگ ادامه خواهد یافت.

نوای وقت افزود: حمله وحشیانه به فرودگاه دمشق بیانگر تداوم اقدامات خطرناک اسرائیل علیه صلح و امنیت جهان است لذا شورای امنیت سازمان ملل از فراتر از مصلحت اندیشی گام برداشته و رژیم اسرائیل را مهار نماید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha