مدرسه ۳ کلاسه «علی‌آباد کهنه» جوانرود با مشارکت خیرین به بهره‌برداری رسید

کرمانشاه- ایرنا- مدرسه سه کلاسه «نوین نیک نفس» در روستای «علی آبادکهنه» از توابع بخش مرکزی شهرستان جوانرود روز دوشنبه در مراسمی با حضور مسئولان و خیرین به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ مدیرآموزش و پرورش شهرستان جوانرود در این مراسم گفت: این مدرسه سه کلاسه با زیربنای ۱۴۴ متر مربع با مشارکت خیرنیک اندیش دکتر «انوشیروان نیک نفس» به نام فرزند مرحومش «نوین نیک نفس » و اداره کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه احداث شده است.

«کیومرث میرزایی» افزود: برای ساخت این واحد آموزشی ۹۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی اظهار داشت: تاکنون ۱۰ واحد آموزشی با ظرفیت ۲۱ کلاس درس با مشارکت خیرین در شهرستان جوانرود احداث شده و هفت مدرسه دیگر نیز در دست اجراست.

فرماندار جوانرود نیز در ادامه این مراسم به جایگاه ویژه علم و دانش در تعلیمات دین مبین اسلام اشاره کرد و گفت: هیچ دینی به اندازه دین مبین اسلام به اهمیت علم و دانش تاکید نکرده است.

مدرسه ۳ کلاسه «علی‌آباد کهنه» جوانرود با مشارکت خیرین به بهره‌برداری رسید

«سعدی نقشبندی» نقش خیرین را در حوزه مختلف آموزشی، فرهنگی ورزشی، بهداشت و سلامت و زیست محیطی را یادآور شد و افزود: مشارکت خیرین در منطقه موجب رشد شاخص های توسعه همچون توسعه فرهنگی و نخبه پروری شده است.

وی اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم از مشارکت خیرین در حوزه های مختلف قدردانی کنیم.

رییس خیرین مدرسه ساز شهرستان جوانرود هم با تجلیل از نیت پاک و همت خیرین مدرسه ساز، گفت: خیرین مدرسه ساز به ویژه انجمن نیکوکاران ایران در زمینه مدرسه سازی مشارکت بسیار خوبی در استان کرمانشاه و منطقه اورامانات داشته است.

«بهزاد عزیزی» افزود: انجمن نیکوکاران ایران با مشارکت ده‌ها پروژه در زمینه مسکن و مدرسه در منطقه اورامانات نقش موثری ایفا کرده اند.

در ادامه این مراسم از زحمات تعدادی از خیرین مدرسه ساز در شهرستان جوانرود تجلیل شد.

مدرسه ۳ کلاسه «علی‌آباد کهنه» جوانرود با مشارکت خیرین به بهره‌برداری رسید

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده و نزدیک به ۱۶ هزار نفر دانش آموز و حدود ۱۸۷ مدرسه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha