مطالعات طرحهای انتقال پادگان لشکر ۷۷ ارتش مشهد در دست انجام است

مشهد- ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بازگشایی معابر، اولویت اول در اجرای طرح پادگان لشکر ۷۷ ارتش است و پس از آن مطالعات اجرای سایر طرحها در این پادگان نظیر فضای سبز، جانمایی‌های فرهنگی و دسترسی ها به صورت دقیق انجام می‌شود.

حسن موحدیان روز دوشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: به مرور با اتمام مطالعات، طرحها و کارهای اساسی تر در پادگان انجام می شود.

وی اضافه کرد: دستگاه‌های مختلفی در طرح آزادسازی اراضی ارتش ایفای نقش کرده‌اند و مدیریت شهری به صورت شبانه‌روزی در این طرح در حال تلاش است.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: امیدواریم با بازگشایی هر چه سریعتر معابر پادگان ارتش زائران و مجاوران از ثمرات این طرح برخوردار شوند.

موحدیان افزود: هدف شورای شهر و مدیریت شهری، افزایش سطح رفاه و رضایت زائران و مجاوران است.

انتقال پادگان لشکر ۷۷ ارتش در مشهد، ١٩ اردیبهشت جاری در جلسه شورای عالی معماری و شهرسازی به تصویب رسید.

زمین‌های ارتش در ۲ بخش شمالی و جنوبی بزرگراه شهید سلیمانی مشهد واقع شده است.

در بخش شمالی، پادگان ارتش و در بخش جنوبی بزرگراه و زمین‌های موسوم به آبشار ۲ قرار دارد که در سال ۱۳۸۸ موضوع طرح تفصیلی اراضی آبشار ۲ در کمیسیون ماده پنج مطرح شد و مصوبه این کمیسیون را دریافت کرد و پس از آن، این مصوبه به شورای‌عالی معماری و شهرسازی نیز فرستاده شد و در ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ به تصویب رسید اما بعد از این مصوبه به دلیل اختلاف بین شهرداری و ارتش، تغییر کاربری پادگان تا روی کار آمدن دولت سیزدهم بلاتکلیف مانده بود.
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha