نماینده ولی فقیه در سپاه: امیدآفرینی از برجسته ترین مصادیق جهاد در جامعه است

سمنان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یکی از برجسته‌ترین مصادیق جهاد، جهاد امید آفرینی است زیرا که دشمنان درصدد القای یأس و ناامیدی در جامعه هستند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی‌صادقی عصر دوشنبه در جمع پاسداران سپاه استان سمنان در اردوی رزمی و فرهنگی قائمیون سپاه قائم آل محمد(عج)استان، با اشاره به اینکه همه موفقیت‌ها در راستای ولایت‌مداری به خوبی شکل می‌گیرد، گفت: در قبال جنگ ترکیبی دشمن باید در همه میدان‌های جهاد حاضر شویم که یکی از برجسته‌ترین مصادیق جهاد، جهاد امید آفرینی است زیرا که دشمنان در صدد القای یأس و ناامیدی در جامعه هستند. 

وی ادامه داد: امروز برجسته‌ترین مصداق جهاد ما باید جهاد کبیر باشد زیرا که دشمن درصدد است تا اراده خود را تحمیل کند و فرماندهی را به دست گیرد و امروز زمان بیان آیات قرآن کریم در مورد جهاد کبیر است.

حاجی صادقی اضافه کرد: همه جهادها بصیرت می‌خواهد اما جهاد کبیر بصیرت بیشتری را می‌طلبد و باید بصیرت را نسبت‌به دین و اقتضائات زمان تقویت کنیم و بهترین راه برای جهاد کبیر جهاد تبیین است.

وی اظهار داشت: پایان ناپذیری تقابل و جنگ ما با جبهه استکبار به این دلیل است که دشمن به انتظار روزی است که ما منفعل و با دنیای استکبار در جنگ نباشیم اما نکته اساسی این است که میدان و عرصه تقابل ممکن است عوض شود اما جنگ همچنان ادامه خواهد داشت. 

حاجی صادقی در ادامه با تاکید بر دو اصل استقامت ایمان، تصریح کرد: ایمان دو استقامت می‌خواهد یک استقامت فکری که مانع از لغزش می‌شود و دیگری استقامت عملی که گامی مهم در پیشبرد اهداف متعالی نظام و انقلاب است.

حفظ ارزش های انقلاب، عرصه تقابل ما با دشمن است

حاجی صادقی ابراز داشت: امروز یکی از عرصه‌های تقابل ما با دشمنان حفظ آرمان‌ها و اندیشه انقلاب است و آمدن در جبهه حق سخت است و انقلابی ماندن در این جبهه دشوارتر است.

وی اظهار داشت: دشمنان در طول ۴۳ سال اخیر از محورهای مختلف در تلاش هستند تا در یک جنگ ترکیبی به اهداف پلید خود دست پیدا کنند پس در این جنگ سخت ترکیبی، جهاد مرکب لازم است و ما باید در میدان‌های جهاد علمی، خدمت‌رسانی، سازندگی، سیاسی و جهاد امید آفرینی حاضر شویم. 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب برغم مشکلات فراوان، هرگز توقف نداشته‌است و به برکت خون شهدا و ایستادگی ملت، بسیاری از سنگرهای کلیدی جهان را فتح کرده که مصادیق فراوان آن در منطقه و جهان به‌روشنی مشهود است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha