۲۴ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۳۱
کد خبر: 84787953
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گازرسانی به ۲۰ روستای چالدران آغاز شد

۲۴ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۳۱
کد خبر: 84787953
گازرسانی به ۲۰ روستای چالدران آغاز شد

ارومیه - ایرنا - رییس اداره گاز چالدران با اشاره به آغاز گازرسانی به ۲۰ روستای این شهرستان، گفت: این طرح بیش از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا فرهادی روز سه شنبه در بازدید از عملیات لوله گذاری پروژه‌های گازرسانی اظهار کرد: عملیات گازرسانی به محورهای آبگرم، قرجه‌وران و بدولی آغاز شده و به ترتیب ۱۳، ۱۰ و ۳۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه برای گازرسانی به این تعداد روستا حدود ۳۵ میلیارد تومان اعتبار برآورد شده، افزود: با اجرای کامل این پروژه‌ها، به زودی یک هزار و ۱۳۶ خانوار از گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر ضریب نفوذ گاز در میان خانوار روستایی چالدران ۶۱ درصد است، اضافه کرد: با گازرسانی به این روستاها میزان ضریب نفوذ گاز روستایی در این شهرستان به ۷۹ درصد افزایش خواهد یافت.

وی با تاکید بر ضرورت همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی برای تسریع در روند پیشرفت پروژه گازرسانی به سه محور ادامه داد: موانع و مشکلاتی در اجرای این پروژه وجود دارد که باید با همکاری بین بخشی مرتفع شود.

آذربایجان‌غربی تا یک دهه گذشته یکی از استان های کم برخوردار در حوزه گازرسانی بود ولی هم اکنون به استانی نسبتاً برخوردار تبدیل شده است.

این استان به دلیل شرایط جغرافیایی کوهستانی یکی از مناطق سخت در بحث گازرسانی محسوب می‌شود که امروز به نحو شایسته ای خدمات خود را در تمام مناطق مختلف در این استان گسترش داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha