۲۴ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۳۹
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84788223
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 ۹۰ درصد جایگاه‌های سی‌ ان‌ جی کردستان استانداردسازی شد

سنندج- ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، توجه به مقررات ایمنی و رعایت معیارهای ‏اداره استاندارد، تاکنون ۹۰ درصد جایگاه‌های سی ان جی استان ‏استانداردسازی شده اند.

به گزارش ایرنا، جهانبخش نوکانی روز سه‌شنبه در دیدار با مدیرکل استاندارد کردستان اظهار داشت: تامین ایمنی و حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از بروز ‏حوادث غیرمترقبه از مزایای استاندارد سازی جایگاههای سی ان جی است.

وی اضافه کرد: ‏کارشناسان این شرکت و اداره استاندارد به صورت دوره‌ای از این جایگاه‌ها بازدید و نسبت ‏به رفع نواقص و موارد پرخطر با هدف حمایت از ایمنی و سلامت شهروندان و مصرف ‏کنندگان اقدام می کنند که امیدواریم تا پایان سال همه ‏جایگاه‌ها موفق به دریافت ‏گواهینامه استاندارد شوند. ‏

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به ‏فعالیت ۵۴ باب جایگاه سی ان جی در استان، یادآور شد: روزانه بیش از ۵۴۰ هزار متر مکعب سی ان ‏جی در استان مصرف می‌شود.

نوکانی با بیان اینکه کالیبراسیون ۳۴۴ نازل جایگاه های استان انجام و گواهینامه ‏سلامت از اداره استاندارد دریافت شده است، افزود: در راستای ایفای نقش مسوولیت اجتماعی و تحقق حقوق شهروندی، نظارت و ‏بازرسی های دوره ای این شرکت از ۸۸ باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و ‏جایگاه‌های سی ان جی استان با هدف آزمایش تلمبه ها و استانداردسازی جایگاه های سی ان ‏جی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است. ‏

وی ضمن قدردانی از تعامل و همکاری خوب اداره کل استاندارد استان با این ‏شرکت‏، از هماهنگی لازم برای برگزاری جلسه‌ای با حضور اداره استاندارد استان، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان و انجمن صنفی جایگاه‌داران استان ‏برای انجام کالیبراسیون تلمبه های عرضه فرآورده های نفتی مجاری عرضه استان ‏توسط اداره استاندارد خبر داد.

ژیلا یزدانی مدیرکل استاندارد کردستان هم بر ضرورت استانداردسازی همه جایگاه‌های سی ان جی در استان تاکید کرد و گفت: این اداره کل آمادگی دارد در این زمینه با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با جدیت عمل کند.

در حال حاضر ۸۸ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۴ باب سی ان جی در کردستان به مردم خدمات می دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha