۲۴ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۴۹
کد خبرنگار: 2087
کد خبر: 84788498
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نخستین استارتاپ فرهنگی و رسانه‌ای در استان سمنان تشکیل شد

شاهرود - ایرنا - مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: نخستین استارتاپ فرهنگی و رسانه‌ای در استان با هدف شناسایی و تقویت استعدادهای جوان و نوجوان رسانه‌ای و فرهنگی ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عباس عبداللهی روز سه‌شنبه در نشست خبری که در محل سالن جلسات این اداره کل در شاهرود برگزار شد، افزود: چهار دهه قبل به دستور امام خمینی(ره) برای مقابله با حملات تبلیغی دشمن، شورای عالی تبلیغات اسلامی تاسیس شد و بعد از آن سازمان تبلیغات اسلامی شکل گرفت.
وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی به واسطه ارتباط با مسجد و هیات‌ها یکی از مردمی‌ترین بخش‌های حاکمیتی محسوب می‌شود، ابراز داشت: شاهرود یکی از شهرستان‌های شاخص در حوزه عالِم پروری، تعداد هیات‌های مذهبی و مداحان است که تلاش می‌شود با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در استان دیده شود.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان با تاکید بر اینکه این سازمان در تمام شهرهای استان از ایوانکی تا بیارجمند دارای دفتر رسمی مشخص است، اظهار داشت: سازمان تبلیغات استان با دارا بودن بیش از ۸۰۰هیات ثبت شده، ۷۵خانه عالم در روستاها، ارجاع دبیرخانه مسجد استان در مرداد ماه سال گذشته به اداره کل استان،۶۰ کانون فرهنگی، دارا بودن مدارس صدرا، اداره قرآنی و نهاد فرهنگی بانوان، از موفق‌ترین سازمان‌ها در حوزه فرهنگی به حساب می‌آید.
عبداللهی با اشاره به اینکه هفته تبلیغات اسلامی از ۲۴ تا ۳۰ خرداد ماه با نام‌گذاری روزهای هفته به نام تبلیغ و قرآن محوری، تبلیغ و آسیب‌های اجتماعی، تبلیغ و مسجد و روحانیت، تبلیغ و نهاد امامت جمعه، تبلیغ و آرمان‌های ظهور، تبلیغ و موسسات تبلیغی، و تبلیغ و زن و خانواده، در استان هر روز برنامه‌های مختلفی را برگزار می‌کند، افزود: این سازمان تنها اداره کلی است که بیش از ۱۰ کارگاه آموزشی در رابطه با ازدواج و طلاق در استان را برگزار کرده است.
 وی با بیان اینکه یکی از راهبردهای سازمان تبلیغات اسلامی توسعه شبکه عقلانیت فرهنگی در شبکه‌های متصل به سازمان تبلیغات بعد از فرمان جهاد تبیین رهبر معظم انقلاب اسلامی بود، ادامه داد: در این ارتباط نیز توانمندسازی برای مُبلغان و هیات‌های  مذهبی را در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان ابراز داشت: هم‌افزایی مدیران شهری و فرهنگی با مجموعه‌های مذکور و راهبردهای مجموعه سازمان تبلیغات و هیات‌های  استان می‌تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha