معاون فرماندار مهاباد: اجرای جشنواره‌های فرهنگی در دستور کار قرار گیرد

مهاباد - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه مهاباد گفت: اجرای جشنواره های فرهنگی و هنری در راستای پویایی و نشاط در جامعه در دستور کار قرار گیرد.

سلیمان پاکزاد روز سه شنبه در جلسه ساماندهی امور جوانان افزود: با توجه به بهبود شرایط مقابله با کرونا، برگزاری جشنواره های فرهنگی از جمله معرفی شخصیت های ادبی و علمی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری شود تا در سال جاری بتوان تعدادی از آنها را برپا کرد.

وی ادامه داد: برخی از مصوبات جلسات قبلی در راستای شاداب سازی و پویایی در جامعه در مرحله اجرا باقی مانده که ضروری است این برنامه نیز عملیاتی و گزارش آن به فرمانداری ارسال شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه مهاباد بیان کرد: هر یک از دستگاه های اجرایی نیز موظف هستند برنامه کاری خود با محوریت امور جوانان را تدوین و طی سال جاری اجرا کنند.

پاکزاد تاکید کرد: غنی سازی اوقات فراغت بهترین مسیر برای پر کردن مناسب زمان های خالی جوانان و نوجوانانی است که به دنبال نشاط هستند و از هر ایده و فرصتی برای تخلیه انرژی خود استفاده می کنند.

ضعیف بودن فرهنگ تفکر اسلامی شرایط ازدواج برای جوانان را سخت کرده است

رییس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد نیز در این جلسه با اشاره به مشکلات جوانان برای ازدواج گفت: ضعیف بودن فرهنگ تفکر اسلامی شرایط ازدواج برای جوانان را سخت کرده و تمام مسایل را به امور اقتصادی گره زده اند.

حجت الاسلام یاسر آقامحمدی بیان کرد: خداوند خود را مسوول رزق و روزی بندگان قرار داده و باید به این توصیه ایمان قلبی داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه اسلام مخالف شادی و خوشی های منطقی نیست، افزود: این آیین ها را می توان با رعایت حدود اسلامی با هزینه کم هم اجرا کرد.

در ادامه جلسه هر یک از مدیران دستگاه های اجرایی برنامه های پیشنهادی خود را برای شاداب سازی و پر کردن اوقات فراغت جوانان ارایه کردند.

مهاباد با ۲۵۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha