۲۴ خرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۴۱
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 84788634
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

واکنش آنکارا به ادعاهای رژیم صهیونیستی: ترکیه امن است

تهران – ایرنا - آنکارا در واکنش به ادعاهای رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ترکیه امن است.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری آناتولی، وزارت خارجه ترکیه روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که ترکیه امن است و این کشور مبارزه با تروریسم را به موفق ترین و کارآمدترین شیوه ها در داخل و خارج از مرزها انجام می دهد.

در این بیانیه که توسط سخنگوی وزارت خارجه ترکیه صادر شده، آمده است: نهادها و مسئولان کشور همه تدابیر امنیتی را در چارچوب همکاری های مربوط به مبارزه با تروریسم در پیش گرفته اند.

تانگو بیلگیچ افزود: برخی کشورها هشدارهایی را درباره سفر اتباع خود در ترکیه صادر کرده اند که این هشدار به تحولات و انگیزه ها و عوامل بین المللی مربوط است.

 وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی روز دوشنبه به دلیل آنچه ترس از حملات ایران نامید، از شهروندان این رژیم که در ترکیه به سر می‌برند خواست هرچه سریعتر این کشور را ترک کنند.

یائیر لاپید با انتشار بیانیه‌ای، با طرح این ادعا که ایران در هفته‌های اخیر به دنبال اجرای حملات تروریستی علیه اسرائیلی‌های ساکن استانبول بود، گفت: از شهروندان خود می‌خواهیم که به پایتخت ترکیه پرواز نکنند و اگر در حال حاضر در این شهر اقامت دارند، به سرعت بازگردند.

ترکیه و رژیم صهیونیستی روابط گسترده ای در بخش های سیاسی، اقتصادی و نظامی دارند و بخش بزرگی از درآمد ترکیه از محل گردشگری مربوط به سفر گردشگران صهیونیست از سرزمین های اشغالی فلسطین به این کشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha