اخلاق‌مداری شاخصه اصلی مدیریت در نظام اسلامی است

اراک - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: اخلاق‌مداری شاخصه اصلی مدیریت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی روز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی، افزود: مسئولیت در اندیشه اسلامی و سیره اهل‌بیت(ع) یک ضرورت حیاتی و مبتنی بر زندگی اجتماعی است و افراد مسئول باید اخلاق و عدالت را سرلوحه امور خود قرار دهند.

وی تکبر، و غرور را آفت بدنه مدیریتی عنوان کرد و ادامه داد: تقویت انگیزه‌های الهی و افزایش رضایتمندی عمومی باید سرلوحه کار مسئولان در رده‌های مدیریتی باشد و خادمان مردم در سنگر مدیریت باید از هر لحظه در راستای ماموریت های محوله بهره بگیرند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: حفظ و تقویت امنیت و اقتدار نظام اسلامی در گرو همراهی هدفمند مردم و مسئولان است و تلاش برای پیشرفت و شکوفایی جامعه و تقویت بنیه اقتصادی ملت وظیفه اصلی مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با بیان اینکه مدیران باید در برابر توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان هوشیار باشند، اظهار داشت: عوامل نفوذ ممکن است در هر جایی حضور داشته باشند و غفلت از این مهم ممکن است صدمات جبران‌ناپذیری بر نظام وارد کند، بنابراین مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند با هوشیاری کامل امور دستگاه خود را پیش ببرند.

وی با اشاره به صدور قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بر علیه جمهوری اسلامی، عنوان کرد: در این شرایط حفظ وحدت و یکپارچگی ملی در جهت مقابله با توطئه‌های دشمنان باید اولویت اصلی در لایه‌های مختلف جامعه باشد.

امام جمعه اراک بیان کرد: منابع ملی و دارایی‌های دولت محدود است و سطح انتظارات بالا بدون شک دولت را در تامین اعتبارات دچار مشکل می‌کند، بنابراین مردم باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

درس اخلاق مدیران استان مرکزی هر ۲ هفته یکبار در محل بیت نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha