دهمین مرحله نذر گوشت قربانی بین اعضای کانون‌های مساجد کردستان  آغاز شد

سنندج- ایرنا- مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان گفت: یک‌ هزار و ۵۰۰ بسته گوشت قربانی با حمایت موسسه حضرت خدیجه (س) قم به مناسبت دهه کرامت بین اعضای این کانون توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کامل گلباغی روز چهارشنبه در حاشیه توزیع این گوشت قربانی به خبرنگاران استان اظهار داشت: در تداوم طرح نذر قربانی اول ماه قمری که توسط موسسه فرهنگی حضرت خدیجه(س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می‌شود، کار توزیع دهمین محموله یک‌هزار و ۵۰۰ بسته‌ای گوشت گرم به استان کردستان آغاز شد.

وی اضافه کرد: در این دوره یک هزار و ۲۰۰ بسته از طرف موسسه حضرت خدیجه (س) و ۳۰۰ بسته نیز از طرف بنیاد رضوی به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت در استان توزیع شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان یادآور شد: ذبح و بسته‌بندی گوشت گرم گوسفندی در شرایط کاملا بهداشتی و استاندارد به منظور رساندن نذورات مردمی در بهترین و با کیفیت‌ترین شکل انجام می‌شود و امروز این کمک‌های مومنانه به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت در پنج شهرستان استان آغاز شده است.

گلباغی اضافه کرد: اجرای طرح نذورات قربانی طی ۲ سال گذشته در راستای رزمایش مواسات و همدلی در استان تداوم دارد و نزدیک به ۱۶ تن گوشت گرم به تناوب در نقاط مختلف کردستان و شهرستان‌های تابعه استان به دست عزتمندان رسیده است.

وی گفت: تمام مراحل اعم از شناسایی و ثبت اسامی خانواده‌های عزتمند و آسیب دیده از کرونا، توزیع و راستی آزمایی به منظور نظارت بر اجرای درست طرح و رسیدن نذورات به محرومین واقعی با نظارت موسسه حضرت خدیجه(س) و ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور صورت می‌گیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان همچنین از پیش بینی سامانه پیامکی به شماره ۲۰۰۰۰۳۰۳ در راستای ارتباط محرومین با خیرین و ثبت بازخورد از نحوه توزیع، سلامت و کیفیت بسته‌ها، تکریم محرومانِ بهره‌مند از این طرح و ارایه نظرات و دل نوشته‌های خانواده‌ها خبر داد و اظهار داشت:  شماره کارت به نام موسسه حضرت خدیجه به شماره ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۵۶۶۶۶۶۶ و قسمت کمک‌های نقدی در وب سایت این موسسه به آدرس khadije.com به صورت ۲۴ ساعته و آنی جهت مشارکت در این طرح خیرخواهانه مهیا است.

سه هزار مکان مذهبی در کردستان وجود دارد که تنها در ۶۱۲ مکان آن، کتابخانه و کانون مساجد مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند از این تعداد، ۴۳۳ کانون در روستاهای استان واقع شده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha