روابط عمومی بازوی توانای مدیر برای انعکاس خدمات و انتقال انتقادات مردم است

ایلام- ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران گفت: روابط عمومی بازوی توانای مدیران برای انعکاس خدمات و شنیدن نظرات ، پیشنهادات و انتقادات مردم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، لطیف صادقی روز چهارشنبه در نشست با روابط عمومی ادارات و شرکت ها در دهلران اظهار  داشت: روابط عمومی بازوی توانای مدیران در جهت انعکاس خدمات به مردم است و باید اهمیت جایگاه روابط عمومی و نقش آن در این عرصه بخوبی مورد توجه مدیران باشد.

وی به اهمیت کار روابط عمومی و ارتباط موثر با رسانه ها و مردم اشاره و گفت: روابط عمومی با ارتباط موثر و سازنده با رسانه ها می تواند بخوبی نقش خود را ایفا و از طرفی پیشنهادات و انتقادات و راهکارهای سازنده را برای گره گشایی از مشکلات مردم به مدیران منعکس کند.

فرماندار ویژه دهلران تاکید کرد: روابط عمومی با بیان واقعیت ها می تواند مدیران را از حواشی دور و زمینه تسریع در خدمت و ارتباط موثر مدیر و مردم را فراهم کند.

وی به پتانسیل های شهرستان و اقدامات خوب در گذشته و امروز اشاره و گفت: کار روابط عمومی مقایسه اقدامات و کارها در گذشته با امروز است و باید توان تجزیه و تحلیل و قدرت بیان این مسایل به جامعه را داشته باشد تا در آگاهی بخشی به مردم موثر باشد.

صادقی گفت :۹۰ درصد نفت و گاز غرب کشور در ایلام و ۸۰ درصد آن متعلق به دهلران است ، امروز سرمایه گذاری های کلانی در حوزه نفت و گاز دهلران انجام و یا در دست اقدام بوده که باید آنرا برای مردم بازگو کرد و این نیازمند هنر و نقش روابط عمومی است.

وی به رتبه سوم تولید کلزای کشور در دهلران اشاره کرد و افزود: دهلران در تولید گندم دارای برند کشوری است و بیان این واقعیت ها کار روابط عمومی است که باید با احساس مسئولیت به جامعه منعکس کند.

فرماندار ویژه دهلران با اشاره به فعالیت پروژه ها در شهرستان و توجه به مسئولیت های اجتماعی و بکار گیری نیروهای بومی گفت: باید واقعیت ها را به مردم بگویم که پروژه ها در مواقع بهره برداری می توانند در حوزه تولید ، اشتغال و مسئولیت اجتماعی بیشتر و بهتر به وظایف خود عمل کنند.

مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران هم گفت: روابط عمومی باید به وظایف درون سازمانی و برون سازمانی خود مسلط باشد و در این امور نقش خود را بخوبی ایفا کند.

علی رضازاده به ارتباط روابط عمومی با رسانه ها برای بیان خدمات اشاره و گفت: رسانه ها، خبرگزاری ها، مطبوعات، صدا وسیما و فضای مجازی همه ظرفیت هستند و برای تسهیل در کار روابط عمومی و لازمه بهره گیری از این ظرفیت ها داشتن ارتباط سازنده و موثر با آنهاست.

وی امید آفرینی در جامعه را یکی دیگر از کارهای روابط عمومی ذکر کرد و افزود: یک روابط عمومی فعال می تواند با بیان خدمات نظام به مردم در جامعه امیدآفرینی و نشاط آفرینی کند و باید این نقش از نگاه روابط عمومی مغفول نماند.

مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران گفت: ارزیابی عملکرد حوزه  اطلاع رسانی خدمات دستگاه های اجرایی شهرستان هر سه ماه یک بار در قالب ایستگاه اطلاع رسانی خدمات نظام و دولت در قاب خبرگزاری ها، مطبوعات، صداوسیما و فضای مجازی در فرمانداری برگزار و عملکرد مدیران و روابط عمومی های این شهرستان بررسی و از روابط عمومی های فعال تجلیل می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha