۲۵ خرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۱۲
کد خبرنگار: 1432
کد خبر: 84789833
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قرارگاه عدالت تربیتی در استان بوشهر تشکیل شد

۲۵ خرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۱۲
کد خبر: 84789833
قرارگاه عدالت تربیتی در استان بوشهر تشکیل شد

بوشهر- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: قرارگاه عدالت تربیتی برای حفظ کرامت نظام تعلیم و تربیت و احقاق حقوق آن در این استان تشکیل شد.

به گزارش ایرنا، علی موحدی روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران آموزش و پرورش دشتستان افزود: این قرارگاه با شعار "همه برای آموزش و پرورش و آموزش و پرورش برای همه" با هماهنگی و حمایت نماینده ولی فقیه در استان آیت الله صفایی بوشهری و به فرماندهی مدیرکل آموزش و پرورش این استان تشکیل شده است.

وی به اهمیت دستگاه تعلیم و تربیت در جامعه و نقش انسان‌سازی آن در همه جوامع بویژه در نظام مقدس جمهوری اسلامی که باید خروجی این دستگاه انسان‌هایی تراز انقلاب اسلامی باشد اشاره کرد.

موحدی بیان کرد: برای رسیدن این رسالت باید شان معلم حفظ شود و آموزش و پرورش همه اسباب بزرگی و منزلت و رشد معلمان را فراهم کند.

وی ادامه داد: وجود ۳۶ هزار شهید دانش آموز محصول نفس پاک معلمان هستند و در استان بوشهر نیز شریف ترین و نجیب ترین و باوفاترین معلمان در این راه تلاش و مجاهدت می کنند.

موحدی گفت: ما مطالبه گر جدی خواهیم بود که همه دستگاه ها به مسئولیت اجتماعی خود در قبال آموزش و پرورش عمل کنند این مسئولیت امانت است، ۲۵۰ هزار دانش آموز داریم و دیر یا زود این مسئولیت از من گرفته خواهد شد، حرمت و کرامت معلم باید حفظ شود، جایگاه آموزش و پرورش باید بالاتر از این باشد.

احمدبنافی فرماندار دشتستان در این آیین بر اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش و تکریم و عزت معلمان در جامعه تاکید کرد.

حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان نیز بر توجه و ترویج امور قرآنی و دینی و عفاف و حجاب در مدارس شهرستان و حفظ قداست معلم در جامعه  تاکید کرد.

دراین آیین سلیمان حیاتی به عنوان مدیر آموزش و پرورش دشتستان معرفی و از خدمات سهراب باقری تجلیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha