۲۵ خرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۳۹
کد خبر: 84789948
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مجوز تاسیس داروخانه هلال احمر کرمانشاه صادر شد

۲۵ خرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۳۹
کد خبر: 84789948
مجوز تاسیس داروخانه هلال احمر کرمانشاه صادر شد

کرمانشاه- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از صدور مجوز تاسیس داروخانه جمعیت هلال احمر استان توسط سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد و اعلام کرد: پس از سال ها فعالیت مرکز فوریت های دارویی مجوز تاسیس داروخانه هلال احمر در استان کرمانشاه صادر شد.

دکتر «فرزین معتمدی» عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه یکی از اقدامات بشردوستانه جمعیت هلال احمر تهیه داروهای حیاتی و کمیاب  برای بیماران نیازمند است افزود: شبکه گسترده ای از داروخانه های هلال احمر در سراسر کشور وجود دارد که فعالیت این داروخانه ها به دوران جنگ و تامین داروهای مورد نیاز هموطنان بازمیگردد. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه عنوان کرد: در سال های گذشته علیرغم پیگیری های فراوان، مجوز داروخانه هلال احمر با مشکلاتی مواجه بود که این مهم با دستور ات ویژه دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر و مهندس امیری مقدم استاندار کرمانشاه، به نتیجه رسید.

معتمدی ضمن تقدیر و تشکر از مساعدت و پیگیری های  رئیس دانشگاه علوم پزشکی و معاون غذا و داروی استان در این خصوص خاطر نشان کرد: اخذ مجوز داروخانه هلال احمر استان کرمانشاه از طرف آحاد مختلف جامعه به یک مطالبه عمومی تبدیل شده بود.

وی در پایان صدور مجوز داروخانه هلال احمر را اقدامی خداپسندانه و ارزشمند در راستای ارائه خدمات به بیماران نیازمند  عنوان کرد و افزود: از این پس در تلاش خواهیم بود داروهای خاص و مورد نیاز بیماران، به ویژه بیماران سرطانی را تهیه و با کمترین قیمت ممکن در اختیار این عزیزان قرار گیرد تا بخشی از نگرانی های آنان جهت تهیه دارو را کاهش دهیم.

به گزارش ایرنا، هم اکنون ۲۷۰ داروخانه در سطح استان کرمانشاه فعالیت می کنند که از این تعداد ۳۶ داروخانه شبانه روزی و مابقی بصورت روزانه فعال هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha