۲۰۰ طرح نیمه‌تمام ورزشی در استان اصفهان وجود دارد
عکس تزیینی است

اصفهان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان گفت: بالغ بر ۲۰۰ طرح نیمه تمام ورزشی در استان وجود دارد که امیدواریم بخش قابل توجهی از آنها در سفر رییس جمهور به اصفهان به سرانجام برسد.

جواد محمدی، روز چهارشنبه در جریان برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت ورزش و جوانان در اصفهان در گفت و گو با ایرنا افزود: درصد پیشرفت این طرح‌ها که در نقاط مختلف استان قرار دارد متفاوت است و کمبود تسهیلات در سال‌های گذشته، دلیل به اتمام نرسیدن آنها محسوب می شود.

وی اظهار امیدواری کرد که با نگاه ویژه دولتمردان در سفر به استان شاهد تخصیص اعتبار برای این طرح‌ها و در نهایت تکمیل آنها باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان در باره میز خدمت وزارت ورزش و جوانان در اصفهان اظهار داشت: این میز با حضور سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و عباسعلی اکبری مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت ورزش و جوانان مستقر در اداره کل ورزش و جوانان استان مستقر شده است.

محمدی تصریح کرد: هدف از این اقدام دریافت شکایات، درخواست‌ها و تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات ورزشی استان است.

وی افزود: میز ارتباطات مردمی وزارت ورزش و جوانان در اصفهان تا فردا پنجشنبه در اداره کل واقع در خیابان آبشار سوم برپا خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان تصریح کرد:  قرار است وزیر ورزش و جوانان بعنوان نماینده تام‌الاختیار رییس جمهور، فردا به شهرستان سمیرم در جنوب استان سفر کند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان قرار است به همراه جمعی از وزیران، فردا پنجشنبه به استان اصفهان سفر کند.

به گزارش ایرنا، سرانه فضای ورزشی در استان اصفهان از ۴۶ صدم مترمربع به ۵۰ صدم مترمربع(نیم مترمربع) رسیده است، به این معنا که هر نفر در استان نیم مترمربع فضای ورزشی در اختیار دارد.

استان اصفهان با ۲۸ شهرستان و افزون بر پنج میلیون و ۳۰۰ نفر جمعیت، حدود ۳۷۵ هزار ورزشکار سازمان یافته و یک هزار و ۷۰۰ باشگاه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha