۲۶ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۳۰
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 84790869
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قول مساعد استاندار خراسان‌ جنوبی برای تکمیل ۲ طرح نیمه‌تمام سرایان

بیرجند - ایرنا - تکمیل سالن ورزشی بانوان شهر آیسک و پروژه نیمه‌تمام سالن آمفی تئاتر سرایان با قول مساعد استاندار خراسان جنوبی در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، جواد قناعت در ادامه سفر به شهرستان سرایان با همراهی نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از سالن ورزشی بانوان در شهر آیسک بازدید کرد.

استاندار خراسان جنوبی در این بازدید دستورات لازم مبنی بر تکمیل و تجهیز این مجموعه ورزشی را صادر کرد و مقرر شد با مساعدت استاندار، سالن ورزشی بانوان شهر آیسک در هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

اختصاص یک میلیارد تومان به این سالن ورزشی، قول مساعد استاندار خراسان جنوبی به اهالی شهر آیسک بود.

عملیات اجرایی سالن ورزشی بانوان سال ۹۲ شروع شد و به جهت تامین نشدن اعتبار، معطل مانده است.

استاندار خراسان جنوبی در ادامه برنامه‌های بازدید امروز خود برای رفع مشکلات دانشکده کشاورزی سرایان نیز دستور ویژه صادر کرد.

قناعت که به منظور اطلاع از روند فعالیت دانشکده کشاورزی سرایان به این مکان رفته بود، درخصوص مسایل و مشکلات این مجموعه آموزشی قول پیگیری داد.

براساس تصمیمات اتخاذ شده در این بازدید، جلسه ویژه‌ای با محوریت معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری به منظور بررسی مشکلات این دانشکده برگزار می‌شود و ارائه راهکارهای لازم برای فعال‌تر شدن دانشکده کشاورزی سرایان از مهمترین دستورکارهای این جلسه خواهد بود.

استاندار خراسان جنوبی از پروژه نیمه‌تمام سالن آمفی تئاتر سرایان هم بازدید کرد. این پروژه که سال ۱۳۸۶ وارد فاز اجرا شد، در حال حاضر ۶۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

تامین اعتبار لازم برای شتاب بخشیدن به روند اجرای کار در این پروژه از محل اعتبارات متمم مصوبات سفر در صورت امکان از جمله وعده‌های این بازدید بود.

استاندار خراسان جنوبی امروز (پنجشنبه) در ششمین سفر شهرستانی خود به سرایان در شمال استان رفت و نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار سرایان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی وی را در این سفر همراهی می‌کنند.

حضور در گلزار شهدای سه‌قلعه و آیسک، بازدید از محور آنتنی چاه غیاث، پروژه پایگاه اورژانس جاده‌ای چاه طالب، معدن بنتونیت، گود باستانی سه‌قلعه، افتتاح همزمان طرح‌های کشاورزی، بازدید از سالن ورزشی آیسک، مجتمع دامداری، سالن آمفی تئاتر، دانشکده کشاورزی و پیست موتورسواری در سرایان، حضور در شورای اداری شهرستان و دیدار با خانواده شهید از برنامه‌های سفر یک روزه استاندار به سرایان است.

شهرستان سرایان که دارای ۲ بخش سه‌قلعه و آیسک است، در ۱۶۰ کیلومتری بیرجند قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha