تلاش همه جامعه ورزش آذربایجان‌غربی، رشد و توسعه ورزش در این استان است

ارومیه - ایرنا - سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: تمام تلاش جامعه ورزش استان بالا بردن سرانه و رشد و توسعه روز افزون ورزش است.

به گزارش ایرنا، نشست شورای مدیران اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با روسای ادارات شهرستانی و هیات‌های ورزشی استان عصر پنجشنبه برگزار شد و مدعوین به بیان نقطه نظرات، دیدگاه‌ها و مشکلات خود پرداختند.

سجاد بیرامی در این نشست افزود: قرار است با برگزاری جلسات تخصصی در حوزه ورزش، برنامه‌های علمی و مدونی در بخش‌های مختلف ورزشی تدوین و هیات‌ها و ادارات شهرستانی با یک حرکت علمی شاهد رشد ورزش استان آذربایجان‌ غربی باشیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌ غربی اضافه کرد: هم اکنون سرانه ورزش استان حدود ۶۳ سانتی‌متر است که امیدواریم با تکمیل پروژه‌های در دست احداث از محل بودجه مصوب دولت در سفر استانی رییس جمهور و با تلاش همه جانبه، این عدد ارتقا و به استانداردها نزدیک شود.

بیرامی ادامه داد: طی سه ماه اخیر دعوت ۵۹ ورزشکار استان به اردوهای تیم‌های ملی رشته‌های مختلف و عضویت ۱۴ ورزشکارش در تیم‌های ملی نشان از عملکرد در حال رشد ورزش استان دارد.

به گفته وی، با آغاز مسابقات استعدادهای ورزش کشور و توجه ویژه هیات‌های ورزشی استان و کشف استعدادهای جدید ورزشی در رشته‌های مختلف، شاهد حضور بیشتر ورزشکاران ملی پوشان از این استان خواهیم بود.

وی یادآور شد: ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ورزش استان بسیار بالاست و با شرایط موجود امکان میزبانی از مسابقات مختلف نیز فراهم است و قرار است از ابتدای هفته آینده، مسابقات بین المللی ITF به میزبانی ارومیه برگزار شود.

نشست شورای مدیران اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با روسای ادارات شهرستان و هیات‌های ورزشی استان در فرهنگسرای جوان ارومیه برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha