۲۷ خرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۲۱
کد خبرنگار: 1936
کد خبر: 84791597
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه همدان: توجه به بخش کشاورزی کسب و کارها را افزایش می دهد

همدان-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه تامین مایحتاج غذایی کشور مساله مهمی است گفت: توجه کافی به بخش کشاورزی علاوه بر تامین معاش مردم و رونق زندگی؛ کسب و کارها را افزایش می دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» در خطبه های عبادی و سیاسی نمازجمعه این هفته در حسینیه امام خمینی (ره) با اشاره به مشکلات بخش کشاورزی افزود: عدم توسعه کشاورزی قراردادی و ناکافی بودن خرید تضمینی یکی از مشکلات اساسی این بخش است.

وی با بیان اینکه بی توجهی به بازارهای منطقه ای و خام فروشی از دیگر مشکلات بخش کشاورزی است خاطرنشان کرد: نباید واسطه ها و دلالان رنج و زحمت کشاورزان را به جیب بزنند.

امام جمعه همدان در ادامه با بیان اینکه منافع ملی کشور اولویت اصلی برجام است، از مسئولان کشور خواست در رابطه با این موضوع براساس منافع ملی عمل کنند.

وی تصریح کرد: برخی می گویند ایران نقض برجام کرده در حالی که آژانس خوب می داند خاطی کیست و چه کسی به تعهداتش عمل نکرده و نمی کند.

آیت الله شعبانی موثقی خاطرنشان کرد: حفظ نماز و رعایت حرمت نماز آخرین و مهمترین وصیت انبیا و اولیای الهی است.

نماینده ولی فقیه در استان و خطیب جمعه همدان گفت: نماد دینداری اهل نماز بودن است و آنها که نماز نمی خوانند کفر عملی مرتکب شده اند.

آیت‌الله شعبانی موثقی افزود: نیاز امروز جامعه توجه بیشتر به نماز و فرهنگ نماز است به ویژه در خانواده ها باید ارتباط بین نسل ها و نماز بازنگری شود.

وی تاکید کرد: والدین باید با ملاطفت، مهر و عطوفت فرزندان را امر به نماز کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha