فرماندار پیشوا: ارائه خدمات درمانی به مردم با تکمیل بیمارستان محقق می شود

پیشوا- ایرنا- فرماندار شهرستان پیشوا گفت: در سفر رئیس جمهور به شهرستان پیشوا موجب می‌شود تا بخشی از مطالبات مردم در دسترسی به خدمات درمانی با تکمیل بیمارستان نیمه تمام محقق شود.

ابراهیم تاجیک نوری روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیشوا، یکی از مناطق مهم استان تهران است برای پیشرفت و توسعه به نگاه ویژه مسئولان نیاز دارد و قطعا حضور رئیس جمهور در این شهرستان می‌تواند بسیاری از موانع توسعه را رفع کند.

وی اظهار داشت: با توجه به این که آیت الله رئیسی اولویت برنامه‌های خود را در سفرهای استانی، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام اعلام کرده‌اند، قطعا این سفر می‌توانند زمینه تکمیل چندین طرح زیربنایی نیمه‌کاره شهرستان را فراهم کرده و در

حوزه پیشرفت و توسعه نیز می‌تواند موجب تحول اساسی در این منطقه شود.

وی مهمترین اولویت شهرستان پیشوا را توجه به حوزه بهداشت و درمان و راه‌های مواصلاتی اعلام کرد.

تاجیک نوری با اشاره به وجود طرح نیمه تمام بیمارستان این شهرستان گفت: پیشوا با وجود برخورداری از جمعیت بالا، از داشتن حتی یک تخت بیمارستانی نیز محروم است و تکمیل بیمارستان نیمه‌کاره آن می‌تواند آرزوی چندین ساله مردم این شهرستان در دسترسی به خدمات ویژه بهداشتی و درمانی را محقق کند.

فرماندار پیشوا از اتصال شهرستان به محور قم – گرمسار به عنوان دیگر نیاز این شهرستان یاد کرد و افزود: طرح اتصال شهرستان پیشوا به محور قم – گرمسار، از سال‌های دور در حد انجام مطالعه باقی مانده است ، طرحی که با اجرای آن، پیشوا از بن بست خارج شده و زمینه توسعه فعالیت واحدهای تولیدی مستقر در شهرستان و واحدهای کشاورزی فراهم می‌سازد.

بر اساس اعلام عباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران شنبه ۲۸ خرداد رئیس جمهور به اتفاق هیات همراه سفری به دیار ۱۵ خرداد، شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک خواهند داشت تا ضمن دیدار با مردم و مسئولان،بخشی از مشکلات برجای مانده از گذشته این شهرستان‌ها بررسی شده و دستورات لازم برای رفع آن صورت گیرد.
پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha