۲۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۰۲
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 84792703
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سهمیه آرد نانوایان چهارمحال و بختیاری به خصوص شهرستان شهرکرد تغییر نکرده است

شهرکرد- ایرنا-سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره پیگیری مستمر روند پخت نانوایی ها گفت: سهمیه آرد نانوایان استان به ویژه شهرستان شهرکرد تغییری نکرده است.

محمدکاظم منزوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: در سال گذشته با شرکت غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری هماهنگی شد تا سهمیه آرد نانوایان پنج تا ۱۰ روز زودتر اختصاص داده شود تا نانوایان کمبود آرد پیدا نکنند. 

وی افزود: در اسفندماه ۱۴۰۰ نیز با تامین سهمیه آرد مورد نیاز نانوایان در نیمه فروردین‌ماه امسال کمترین مشکل را در تعطیلی‌های سراسری داشتیم.

منزوی تصریح کرد: ادعای برخی نانوایان مبنی بر پُخت سهمیه آرد اختصاصی و کمبود آن در حال بررسی از سوی فرماندار شهرکرد است که در مورد تعدادی با توجه به تغییر خط تولید و صنعتی کردن دستگاه‌های پخت صحیح است. 

وی یادآور شد: به‌همین منظور قرار شد این موضوع از سوی یک گروه کارشناسی بررسی و مشخص شود. 

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: افزایش سهمیه آرد چنین نانوایانی نیز از محل کسر آرد متخلفان قابل انجام است. 

منزوی به عرضه نان در برخی فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها اشاره و تصریح کرد: نان‌های موجود در این فروشگاه‌ها باید دارای نشانی، نام تولیدکننده، شماره تلفن و تاریخ باشند، در غیراین‌صورت تخلف است.

وی افزود: مردم هرگونه تخلف مربوط به کم‌فروشی و گران‌فروشی را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام و گزارش کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی شود.

به گزارش ایرنا،چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰شهرستان با جمعیتی نزدیک به یک میلیون نفر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha