۲۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۳۸
کد خبرنگار: 2154
کد خبر: 84793396
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رژیم صهیونیستی ماهیگیران فلسطینی در رفح و خان یونس را باردیگر هدف قرار داد

تهران- ایرنا- براساس گزارش های رسانه ای از فلسطین اشغالی، نیروی دریایی رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه باردیگر ماهیگیران فلسطینی در رفح و خان یونس در باریکه غزه را با آتش توپخانه و تسلیحات نیمه سبک مورد حمله قرار داد.

به گزارش روز یکشنبه شبکه تلویزیونی المیادین ، رژیم صهیونیستی همه روزه صیادان فلسطینی را زیر آتش گرفته و گاز اشک آور به سوی آنها شلیک می کند و آنها را از امرار معاش روزانه محروم نگه می دارد و این اتفاق امروز یکشنبه نیز تکرار شد.

در همین راستا، قایق های نیروی دریایی رژیم اشغالگر صهیونیستی امروز یکشنبه با تیربار، گاز اشک آور و بمب های منور دریای جنوب نوار غزه را زیر آتش گرفتند.

منابع محلی و شاهدان عینی گفتند: قایق‌های اشغالگر با شلیک گلوله، گاز و بمب‌های روشنایی به سمت قایق‌های صیادان فعال در آبهای استان‌های خان یونس و رفح در جنوب، صیادان را مجبور به ترک دریا کردند.

نیروی دریایی رژیم صهیونیستی بارها به ماهیگیران ساکن غزه شلیک کرده اند که در جریان آن تاکنون ده‌ها فلسطینی کشته و زخمی شده‌اند.

رژیم صهیونیستی اواسط تابستان گذشته در پی تشدید تنش‌ها در مرزهای نوار غزه با سرزمین‌های اشغالی، منطقه ماهیگیری را بر روی صیادان فلسطینی تا اطلاع ثانوی بسته اعلام کرد.

از سوی دیگر، انسداد محدوده ماهیگیری برای صیادان فلسطینی در حالی صورت می‌گیرد که نوار غزه به علت ۱۴ سال محاصره توسط رژیم صهیونیستی از مشکلات اقتصادی و معیشتی رنج می‌برد.

هزاران نفر از طریق ماهیگیری در غزه غذای روزانه خود را تهیه می‌کنند و بدون صید ماهی قادر به گذراندن امور روزمره خود نیستند.

۱۴۸۷

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha