۲۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۵۱
کد خبرنگار: 1273
کد خبر: 84793457
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در میاندوآب کشف شد

۲۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۵۱
کد خبر: 84793457
۵۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در میاندوآب کشف شد

مهاباد - ایرنا - فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: ۲ محموله سوخت قاچاق (گازوئیل) به میزان ۵۵ هزار لیتر به ارزش ۱۶ میلیارد ریال در این شهرستان شناسایی و توقیف شد.

سرهنگ فخرالدین رستم‌پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق انواع سوخت به صورت شبکه‌ای و با استفاده از مدارک جعلی و شگردهای خاص، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی میاندوآب قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس در این رابطه ۲ دستگاه خودرو تانکر نفت‌کش و وانت نیسان تانکردار را توقیف و این میزان سوخت را کشف کردند.

فرمانده انتظامی میاندوآب اضافه کرد: در این رابطه سه نفر متهم اصلی دستگیر و جهت سیر مراحل به مقام قضایی معرفی شدند.

سرهنگ رستم پور با بیان اینکه تلاش برای دستگیری سایر عوامل این پرونده ادامه دارد، اظهار کرد: مبارزه با قاچاق کالا از اولویت های اصلی پلیس است و با اقتدار کامل در چارچوب قانون و قاطعانه با قانون شکنان در این حوزه برخورد خواهد کرد.

سرهنگ رستم‌پور افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طریق فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان از عملکرد پلیس می‌باشد.

به گزارش ایرنا، میاندوآب یکی از گلوگاه های کنترل قاچاق کالا از مناطق مرزی جنوب آذربایجان غربی و استان کردستان به شهرهای عمقی کشور به شمار می رود که سالانه ده ها میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در در آن کشف و ضبط می شود. 

میاندوآب با ۲۸۵ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است‌.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha