۲۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۰۵
کد خبر: 84793543
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کامرانی‌فر: به دنبال توسعه فوتسال بانوان هستیم

۲۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۰۵
کد خبر: 84793543
کامرانی‌فر: به دنبال توسعه فوتسال بانوان هستیم

تهران- ایرنا- دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: با اجرای یک مدل دقیق و جامع به دنبال موفقیت و توسعه فوتسال بانوان هستیم.

به گزارش ایرنا، حسن کامرانی‌فر در مراسم افتتاحیه دوره ناظران داوری فوتسال بانوان، اظهار داشت: امیدوارم این دوره شروع کننده مسیر جدیدی برای فوتسال بانوان باشد و با الگوبرداری و ایجاد یک مدل دقیق و جامع بتوانیم بستر رشد و توسعه داوری و نظارت داوری را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: بحثی که در تمام دنیا در بخش آموزش و نظارت وجود دارد یکنواختی و ایجاد یک روند درست است که بتوان اطلاعات به روز و دقیق را در اختیار علاقمندان و ناظران قرار داد تا به هدفمان برسیم، هدف ما هم ایجاد مدلی دقیق و یکپارچه است تا بتوانیم با اصول و دقیق‌تر از گذشته گام برداریم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال خطاب به حاضرین در این دوره، تصریح کرد: از شما می‌خواهم بهترین بهره را از این دوره ببرید و با انتشار و انتقال دانش خود به دیگر ناظران، زمینه ساز توسعه و موفقیت در بخش نظارت داوری فوتسال باشید.

مراسم افتتاحیه سمینار دانش افزایی پیش فصل ناظران داوری فوتسال بانوان با حضور رییس کمیته داوران فوتسال فیفا، دبیرکل فدراسیون و مسئولان کمیته داوران صبح امروز در هتل آکادمی ملی فوتبال آغاز شد. تدریس این دوره بر عهده «پدرو گالان» مدرس نامدار اسپانیایی و رییس کمیته داوران فوتسال فیفا است.در این دوره دانش افزایی آخرین قوانین داوری فوتسال و نحوه نظارت تا روز ۳۰ خردادماه به حاضرین در بخش‌های بانوان و آقایان تدریس می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha