۲۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۴۵
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84793574
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار چهارمحال و بختیاری روند اجرای چهارخطه شهرکرد به شلمزار را بررسی کرد

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری روز یکشنبه روند اجرای چهارخطه شهرکرد به شلمزار را از نزدیک بررسی و ابراز امیدواری کرد با اختصاص اعتبارات سفر رییس‌جمهور تکمیل این طرح شتاب گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامعلی حیدری در این بازدید اظهار داشت: محور ارتباطی شهرکرد به شلمزار به ناغان به کارون ۴ یکی از محورهای استراتژیک و مهم استان است که به سبب تردد بالا شاهد وقوع تصادفاتی زیادی در این محور هستیم.

وی ادامه داد: این محور از اعتبارات سفر رییس‌جمهور برخوردار شده است و با اختصاص این اعتبارات روند اجرایی طرح شتاب می‌گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با قدردانی از تلاش پیمانکار و روحیه جهادی عوامل اجرایی چهارخطه شهرکرد به شلمزار، تصریح کرد: با روحیه جهادی و خیری و هم‌افزایی می‌توان این طرح را زودتر تکمیل کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز در این بازدید اظهار داشت: از شهرکرد تا شلمزار ۳۲ کیلومتر مسیر است که اجرای ۲۶ کیلومتر آن باقی مانده است.

حسینعلی مقصودی افزود: قطعه اول این محور از سه راهی خوزستان تا سه راهی شمس‌آباد است که سال گذشته به سبب اینکه تامین اعتبار لازم نشد پیمانکار بیش از ۳۰ میلیارد تومان مطالبه دارد.

وی تصریح کرد: در این قطعه عمده عملیات زیرسازی و روسازی انجام شده است و فقط آرامستان شهر کیان به اندازه ۵۰۰ متر، مقداری خاکبرداری در انتهای مسیر و ۲ زیرگذر در نقاط طاقانک و بهرام‌آباد باقی مانده است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با جذب اعتبارات سفر و پرداخت مطالبات پیمانکار امید می‌رود تکمیل این قطعه سریع‌تر به اتمام برسد و آسفالت شود.

به گزارش ایرنا، در حال حاضر ۱۴۰ کیلومتر بزرگراه و ۷۰ کیلومتر راه اصلی در چهارمحال و بختیاری در دست احداث است که در این میان یکی از مهمترین محورهایی که احداث آن طی سال‌های اخیر در استان آغاز شده است چهارخطه محور شهرکرد به شلمزار به ناغان به ایذه است.

بنا بر اعلام مسوولان روزانه ۱۵ هزار تردد وسیله نقلیه در این محور انجام می‌گیرد  و از آنجا که جاده کنونی جوابگوی این حجم از تردد نیست، منجر به وقوع تصادفات مرگباری می‌شود به طوری‌که بسیاری از حوادث جاده‌ای استان در این محور رخ می‌دهد. عملیات اجرایی چهارخطه شهرکرد به شلمزار از سال ۹۵ آغاز شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری روند اجرای چهارخطه شهرکرد به شلمزار را بررسی کرد

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha