۲۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۰۲
کد خبرنگار: 1187
کد خبر: 84793657
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار تکاب: ادارات تسهیلات اشتغال‌زایی را سریع جذب و پرداخت کنند

مهاباد - ایرنا - فرماندار تکاب گفت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در زمینه جذب تسهیلات اشتغال‌زایی کم‌کاری و کوتاهی نکرده و جذب و پرداخت سریع این تسهیلات را در اسرع وقت پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل حیدری آزاد روز یکشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری تکاب با بیان اینکه تسهیل روند اشتغال‌زایی در شهرستان از وظیفه‌های اصلی مدیران دستگاه‌ها است افزود: دستگاه های اجرایی برای جذب حداکثری سهم اعتبارات اشتغال زایی شهرستان اقدام کنند تا اعتبارات تسهیلاتی مربوط به تبصره ۱۸ برگشت داده نشود.

وی اظهار کرد: در سفر معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری براساس پیشنهادی که دادیم مصوب شد تا اعتبارات تسهیلاتی تکاب در صندوق کارآفرینی امید ۲ برابر شود.

فرماندار تکاب ادامه داد: همچنین در این سفر ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار در قالب تسهیلات برای یکی از واحدهای تولیدی شهرستان در شهرک صنعتی تصویب شد که موجب برندسازی و ایجاد اشتغال در این شهرستان می شود.

حیدری آزاد با تاکید بر اینکه دستگاه ها در زمینه تولید و اشتغال از شعار دادن پرهیز کنند و عملگرا باشند اضافه کرد: بانک‌های عامل  در پرداخت تسهیلات از جمله وام‌های ازدواج، ودیعه مسکن و کارگشایی برای مردم مساعدت و همراهی کنند و در پرداخت تسهیلات و اخذ ضمانت‌ها از متقاضیان سخت‌گیری نکنند.

فرماندار تکاب: ادارات تسهیلات اشتغال‌زایی را سریع جذب و پرداخت کنند

وی افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نام‌گذاری شده، همه دستگاه ها وظیفه دارند در اجرای فرامین معظم له بیشتر تلاش کنند از این رو ادارات تکلیف شرعی و قانونی دارند تا امر اشتغال را ساماندهی نمایند.

فرماندار تکاب تاکید کرد: مدیران شهرستان تمام توان و تلاش خود را در اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب و سیاست های دولت مردمی و انقلابی آیت الله رییسی جهت رفع موانع تولید و حمایت از تولید و اشتغال به‌کار گیرند.

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و نرخ بالای بیکاری جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی از مهم‌ترین مشکلات این شهرستان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha