۲۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۰۵
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 84793723
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه توانمندی واحدهای تولیدی در ایلام گشایش یافت

ایلام - ایرنا - نمایشگاه توانمندی واحدهای تولیدی استان روز یکشنبه در آیینی با حضور هیاتی تجاری عراق و جمعی از مسوولان در محل هتل زاگرس شهر ایلام گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس اتاق بازرگانی ایلام در این آیین گفت: در این نمایشگاه صاحبان واحدهای تولیدی فعال کلیه محصولات خود را که متشکل از جدیدترین تولیدهای صنعت استان ایلام بوده با هدف معرفی محصولات صادرات گرا به نمایش گذاشته اند.

شعبان فروتن بیان کرد: باعث خوشحالی است که این نمایشگاه میهمانان فرهیخته ای از کشور عراق دارد و ما میزبان هیات تجاری از کشور دوست و برادر عراق هستیم.

وی با تاکید بر اینکه برپایی چنین‌ نمایشگاه هایی باعث می شود که تولیدکنندگان ایلامی ‌نیاز واحدهای تولیدی خود را براساس ظرفیت های موجود تولید کنند، گفت: گسترش تعاملات و روابط حسنه در حوزه های مختلف از جمله تجاری و اقتصادی یکی از ابزارهای تقویت اخوت و برادری بین دو کشور است.

رییس اتاق بازرگانی ایلام افزود: برگزاری نمایشگاه ها و حضور سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی از کشور عراق، فرصت مغتنم برای توسعه روابط ۲ کشور در حوزه تجاری است در واقع  این‌مهم می تواند مقدمه ای برای دیدارهای بعدی و تبادل نظر بیشتر و مؤثرتر بین سرمایه گذاران عراقی و مسئولان استانی ایلام باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha