۲۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۳۱
کد خبر: 84793846
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار قم: شهدا الگویی الهام بخش در جامعه هستند

۲۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۳۱
کد خبر: 84793846
استاندار قم: شهدا الگویی الهام بخش در جامعه هستند

قم-ایرنا- استاندار قم با تاکید بر لزوم برگزاری هر چه باشکوه‌تر کنگره ملی شهدای استان، گفت: شهدا الگویی الهام بخش و امید آفرین در جامعه هستند.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری قم، سید محمد تقی شاهچراغی در جلسه هفتگی شورای برنامه ریزی کنگره ملی شهدای استان با بیان اینکه امروز وظیفه ما این است که قدر شهدا را بدانیم و در راه ولایت‌مداری ثابت قدم بمانیم، تصریح کرد: شهدا مایه بصیرت بوده و برای جوانان ما بهترین و شایسته ترین الگو هستند.

استاندار قم با تاکید بر لزوم پاسداشت و زنده نگه داشتن یاد و سیره شهدا به عنوان الگوهای الهام بخش در جامعه گفت: بیداری اسلامی که امروز در منطقه شاهد آن هستیم نتیجه خون شهیدان و در سایه شهادت و جهاد به دست آمده است.

وی با اشاره به  ضرورت  اتخاذ تمهیدات لازم برای برپایی اجلاسیه جوانان کنگره ملی شهدای استان قم افزود : الگوی جوان امروز ما این شهدا هستند و با آنها پیمان بسته‌اند که پرچمشان را زمین نگذارند، شهدا امروز بشارت می‌دهند به آینده اسلام و انقلاب و عزت و امید تازه ای را به جامعه می‌دهند.

استاندار قم در پایان این جلسه و به همراه سردار موحد فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع)، از بخش ها و کمیته های مختلف دبیرخانه کنگره ملی شهدای استان بازدید کرد.

گفتنی است دومین کنگره ملی شهدای استان قم آبان ماه سالجاری برگزار خواهد شد./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha