استاندار آذربایجان غربی: احیای واحدهای راکد، اولویت مدیریت استان در حمایت از تولید است

ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان غربی گفت: احیای واحدهای راکد به منظور افزایش اشتغال از اولویت های مدیریت استان در حمایت از تولید به شمار می رود.

محمدصادق معتمدیان روز یکشنبه در بازدید از واحد ۲۰۰ راسی پرورش صنعتی گاو شیری و شرکت تولید محصولات پروتینی واقع در روستای قزل حاجی لوی شهرستان ارومیه افزود: مدیران استانی ضمن پیگیری امور واحدهای تولیدی و صنعتی از وزراتخانه ها، به صورت میدانی نیز در راستای رفع مشکلات این مجموعه ها گام برمی دارند.

وی حمایت از واحدهای راکد استان جهت بازگشت به چرخه تولید را ضروری دانست و اضافه کرد: نگاه دستگاههای متولی و بانکها برای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی باید بهبود یافته و تلاش برای رفع مشکلات این واحدها به عنوان یک هدف و اولویت، جایگزین برخی سنگ اندازی ها شود.

استاندار آذربایجان غربی همچنین با تاکید بر تسریع در روند صدور مجوزهای لازم و ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی، ادامه داد: مشکلات و مسائل واحدهای تولیدی و صنعتی آذربایجان غربی احصا شده و روند رفع مشکلات و احیای واحدهای راکد و نیمه فعال باید تسریع یابد.

معتمدیان با اشاره به تاکید دولت سیزدهم بر ضرورت کمک به تولید اظهار کرد: ناهماهنگی بین دستگاههای متولی قابل قبول نبوده و در کنار جذب سرمایه گذاری های جدید، احیای واحدهای راکد و نیمه فعال به عنوان اولویت حمایت از تولید در استان تعریف شده است.

وی بر لزوم تسریع درحل مشکلات این واحد و استفاده از همه ظرفیت ها برای توسعه فعالیت آن وحمایت های لازم توسط جهاد کشاورزی در این زمینه تاکید کرد.

بررسی و رفع مشکلات مربوط به دامپزشکی و هماهنگی با محیط زیست برای تمدید مجوز فعالیت و توسعه دامداری با توجه به گسترش روستا و قرار گرفتن دامداری در محدوده حریم از عمده موارد مطرح در این بازدید بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha