تدارک متفاوت شبکه سه سیما برای ایام محرم/ بازنمایی آئین‌های عاشورایی و اقوام مختلف کشور و جهان در «معلی»

تهران- ایرنا- تهیه کننده ویژه برنامه «معلی» گفت: به یاری خدا و با عنایت اهل بیت علیهم السلام، قرار است که ویژه برنامه متفاوتی در ایام محرم و صفر امسال روی آنتن شبکه سه سیما برود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شبکه سه سیما، سعید ستودگان افزود: ویژه برنامه‌ معلی با قاب‌هایی گرم و صمیمی از آئین‌های عاشورایی و عزاداری نواحی و اقوام استان‌های مختلف کشور برای سید شهدا(علیه السلام) خواهد بود. در این ویژه برنامه، لحظات درخشانی از عزاداری های نواحی و استان‌ها، اقوام و گویش‌های مختلف ایرانی و همچنین جهان اسلام ثبت و به تصویر کشیده می‌شود

تهیه کننده برنامه معلی تاکید کرد: این برنامه از حضور مداحان شاخص و پیشکسوتان هیئات مذهبی کشور بهره‌مند خواهد شد و خادمان حضرت سیدالشهدا علیه السلام، برنامه معلی را همراهی خواهند کرد. برخی ممکن است گمان کنند که این برنامه  یک مسابقه استعدادیابی در حوزه مداحی است که در پاسخ باید گفت این‌چنین نیست و هیچگونه رقابتی در این برنامه بین شرکت کنندگان وجود ندارد.

ستودگان عنوان کرد: نام معلی به معنی برافشته و بلند مرتبه برای این برنامه در نظر گرفته شده است که یادآور عتبات عالیات کربلا به عنوان میعادگاه عاشقان دلدادگان حسینی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha