پولادگر: وزنه‌برداری نیاز به آرامش و تمرکز دارد

تهران- ایرنا- معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: اختلافات بین خانواده وزنه‌برداری باید هر چه زودتر رفع شود. شخصا مسائل مطرح شده را پگیری می کنم تا آرامش دوباره به وزنه‌برداری برگردد.

به گزارش ایرنا، جمعی از ورزشکاران و مربیان وزنه برداری در دیدار با معاون توسعه قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان دغدغه های خود از وضع موجود را مطرح و خواستار رسیدگی به مشکلات شدند.

سیدمحمد پولادگر با اشاره به اینکه اختلافات بین خانواده وزنه‌برداری باید هر چه زودتر رفع شود، اظهار داشت: همه برای موفقیت وزنه‌برداری ایران در میادین بین المللی تلاش کنند. شخصا مسائل مطرح شده را پگیری می کنم تا آرامش دوباره به وزنه برداری برگردد.

وی گفت: وزنه‌برداری در ماه‌های آینده پیکارهای جهانی که حکم انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس را دارد، پیش‌رو دارد. برای موفقیت در این میدان مهم قهرمانان و مربیان باید تمرکز لازم را داشته باشند.

در این جلسه که در دفتر معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، محمدحسین برخواه، علی داودی، علی هاشمی، حافظ قشقایی، امیر حقوقی، محسن بیرانوند، مصطفی جوادی و محمد زارعی حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha