۲۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۳۳
کد خبرنگار: 1209
کد خبر: 84793967
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سعادت: باید در لیگ ملت‌های والیبال با تمام قوا بجنگیم

تهران- ایرنا- پشت خط‌ زن تیم ملی والیبال ایران با بیان این‌که انگیزه زیادی برای دیدارهای لیگ ملت‌ها دارد، گفت: امیدوارم در هفته دوم بهترین خودمان باشیم و با تمام قوا بجنگیم تا دل مردم را شاد کنیم.

به گزارش ایرنا، بردیا سعادت بازیکن جوان تیم ملی والیبال که برای هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال به ترکیب تیم اضافه شده است در خصوص تمرین بدنسازی نوبت صبح امروز (یکشنبه)، اظهار داشت: تمرین خوبی انجام دادیم تا ۲ روز به مسابقات آمادگی‌مان را از دست ندهیم و در بالاترین سطح آمادگی باشیم.

او در خصوص شرایط خودش و هماهنگی با تیم عنوان کرد: درست است که من برای هفته دوم به تیم اضافه شدم؛ اما قبل از این در اردوها حضور داشتم و به سطح آمادگی مطلوبی رسیدم. برای این هفته هم تا اینجا با چند جلسه تمرینی که داشتیم با پاسورها هماهنگ شدم و در وضعیت خوبی از نظر هماهنگی قرار گرفتم.

سعادت در خصوص وضعیت انتقادآمیز میزبانی هم، گفت: هر شرایطی باشد برای تمام تیم‌ها یکسان است و همه با همین وضعیت برای مسابقه آماده می‌شویم. درست است که کم و کاستی‌هایی وجود دارد؛ اما باید توجه کنیم که برای همه به این صورت است.

ملی پوش جوان والیبال کشورمان درباره بازی نخست تیم ملی با بلغارستان نیز خاطرنشان کرد: امیدوارم با تمام قوا بجنگیم و بهترین خودمان باشیم تا دل مردم را شاد کنیم.

این بازیکن تیم ملی والیبال درباره میزان انگیزه‌اش برای دیدارهای هفته دوم لیگ ملت‌ها گفت: انگیزه زیادی دارم و اول از همه دوست دارم که در هر شرایطی به تیم کمک کنم تا از لحاظ تیمی به موفقیت های بیشتری برسیم.

تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم لیگ‌ ملت‌ها به مصاف بلغارستان، آمریکا، برزیل و کانادا می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha