بهره‌مندی خبرنگاران خراسانی از امکانات ورزشی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی

مشهد-ایرنا- بدنبال امضای تفاهم‌نامه همکاری میان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی، زمینه استفاده خبرنگاران و اهالی رسانه از امکانات آن اداره کل در حوزه ورزشی فراهم شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی روز یکشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: این تفاهم‌نامه به منظور آگاهی‌بخشی، افزایش بهره‌مندی جامعه از امکانات ورزشی، توسعه ورزش کارگری و اطلاع‌رسانی خدمات، امکانات و اخبار مرتبط با ورزش کارگران استان به امضا رسیده است.

محمد امین بابایی اظهار داشت: طبق این تفاهم‌نامه اعضای خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی می‌توانند از امکانات ورزشی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با ۴۰ درصد تخفیف در صورت پوشش دادن و انعکاس اخبار و اطلاعیه‌های آن اداره کل به صورت رایگان استفاده کنند.

وی بیان کرد: اهداف کلی این تفاهم‌نامه، توسعه ورزش در جامعه مطبوعات، آگاهی و اطلاع‌رسانی در جامعه کار و تلاش، تحت پوشش قرار دادن انعکاس اخبار و اطلاعیه‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، ایجاد امکان استفاده اعضای خانه مطبوعات از امکانات کارگری است.

بابایی اضافه کرد: بر این اساس مقرر شد خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی ضمن اطلاع به اعضای مجموعه خود، افراد متقاضی که عضو خانه مطبوعات باشند را به همراه اعضای درجه یک خانواده آنان به منظور استفاده از امکانات ورزشی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان معرفی کند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: این تفاهم‌نامه به مدت ۶ ماه و در دو نسخه که هر یک در حکم واحد است، تنظیم شده و به امضای طرفین رسیده است و به مدت دو سال اعتبار دارد.

خانه مطبوعات در استان خراسان رضوی از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را آغاز کار کرده است.اکنون حدود ۴۰۰ نفر از خبرنگاران و اهالی رسانه و مطبوعات در خانه مطبوعات استان عضویت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha