۲۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۵۶
کد خبرنگار: 5202
کد خبر: 84794064
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بانوی ایرانی به مدال برنز دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا دست یافت

تهران- ایرنا- «لیلا حیدری» در ادامه رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا به مدال برنز این دوره از مسابقات دست یافت.

به گزارش ایرنا، امروز یکشنبه در ادامه رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا در هند و در دومین روز این مسابقات، لیلا حیدری در ۵۰۰ متر موفق به کسب مدال برنز شد و بر سکوی سومی تکیه زد.

پیش از این مسابقه و در نتایج کلی، رکاب‌زنان ایران تا پایان روز دوم مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا، در پاراسایکلینگ تعقیبی محمد محمدی طلایی شد و بهروز فرزاد به مدال نقره رسید. در کایرین جوانان محمد امین رحیم آبادی در گروه خود سوم و امیر علیزاده در گروه خود پنجم شدند.

رحیم آبادی برای مقام اول تا ششم و علیزاده برای عنوان هفتم تا یازدهمی به رقابت پرداختند که در پایان رقابت کایرین رده جوانان، رحیم آبادی پنجم و علیزاده یازدهم شدند.

در این ماده رکابزنانی از کره جنوبی، ژاپن و مالزی اول تا سوم شدند. در کایرین بزرگسالان احسان خادمی در گروه خود چهارم شد و به شانس مجدد رفت، او در شانس مجدد در گروه خود چهارم شد و از صعود به نیمه نهایی بازماند.

در تعقیبی انفرادی بزرگسالان، آیدین علیاری در رده ششم قرار گرفت. در این بخش رکابزنان ژاپن، کره جنوبی و هند مدال‌های طلا، نقره و برنز را کسب کردند.

در ۵۰۰ متر تایم‌تریل جوانان نیز لیلا حیدری در رقابت با پنج رکابزن سوم شد و به مدال برنز رسید. در این ماده رکابزنان کره جنوبی و هند اول و دوم شدند.

در ۵۰۰ متر تایم تریل بزرگسالان هم فاطمه هداوند در رقابت با شش رکابزن در رده ششمی قرار گرفت. رکابزنان مالزی، کره جنوبی و هند اول تا سوم شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha