۲۹ میلیون لیتر سوخت بخش کشاورزی در جنوب آذربایجان‌غربی توزیع شد

مهاباد - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب گفت: طی سال‌جاری ۲۹ میلیون لیتر سوخت نفتگاز در بین بهره برداران بخش کشاورزی جنوب‌ آذربایجان‌غربی به صورت الکترونیکی توزیع شده‌ است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب، سیدجواد فیض‌حسینی روز دوشنبه در این خصوص اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های خاص جغرافیایی منطقه میاندوآب در تولید محصولات دامی، کشاورزی و باغی و همچنین قطب تولید گندم و چغندر، امسال این میزان فرآورده نفتگاز سهمیه‌ای در بین فعالان این حوزه از طریق فروشندگی‌های مجاز و به صورت الکترونیکی توزیع شده است.

وی افزود: متقاضیان و فعالان سوخت بخش کشاورزی می‌توانند با مراجعه به سامانه(سدف) newtejaratasan.niopdc.ir و تکمیل اطلاعات درخواستی نسبت به ثبت واقعی درخواست جهت تحویل سهمیه اختصاصی اقدام کنند.

وی اضافه کرد: در این ارتباط با تلاش شبانه‌روزی کارکنان منطقه و شرکت‌های حمل فرآورده‌های نفتی، تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم جهت ذخیره‌سازی و توزیع بهینه و مطلوب فرآورده نفتگاز در مراحل کاشت، داشت و برداشت محصولات زراعی انجام شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب با اشاره به فعالیت بیش از ۲۷ هزار و ۵۰۰ دستگاه تراکتور و هزار دستگاه کمباین فعال، از تعامل و همکاری صاحبان ادوات کشاورزی، اداره‌های ذیربط شهرستانی جهاد کشاورزی هشت شهر جنوب استان آذربایجان‌غربی و دیگر سازمان‌های متولی در رابطه با روند به موقع تخصیص سهمیه سوخت ادوات کشاورزی تشکر و قدردانی کرد.

فیض‌حسینی اظهار کرد: اجرای طرح پلاک گذاری و توزیع الکترونیکی نفتگاز به ادوات کشاورزی گامی بزرگ در راستای تحقق دولت الکترونیک است که بر این اساس، کشاورزان و روستائیان می‌توانند با استفاده از این طرح بدون مراجعه حضوری و صرفه‌جویی در وقت با مراجعه به سامانه نسبت به ثبت نام جهت دریافت سهمیه سوخت اقدام کنند.

وی ادامه داد: ملاک تعیین مقدار سوخت در بخش کشاورزی سطح زمین زیر کشت، تعداد ادوات و فعال بودن ماشین آلات کشاورزی است.

فیض حسینی ابراز امیدواری کرد که با اجرای موفقیت آمیز این طرح شاهد توسعه و رونق بیش از پیش بخش کشاورزی در سطح جنوب استان آذربایجان غربی باشیم.

به گزارش ایرنا، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب هشت شهر جنوب آذربایجان‌غربی شامل بوکان، مهاباد، نقده، پیرانشهر، سردشت، میاندوآب، شاهیندژ و تکاب را زیرپوشش دارد.

این شرکت دارای هشت ناحیه مرکزی و ۱۰۲ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی مشتمل بر جایگاه های تک منظوره سوخت مایع، جایگاه های ۲ منظوره سوخت مایع و گاز طبیعی فشرده شده، جایگاه تک منظوره سی‌ان‌جی و ۲۵۳ فروشندگی نفت سفید و نفت‌گاز شهری و روستایی و ۱۸ باب تاسیسات سیلندر پرکنی گاز مایع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha