از کشف ۶۱ کیلوگرم تریاک در پردیس تا سوخت قاچاق در پاکدشت

پردیس - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: در عملیات مشترک پلیس پردیس و مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ بیش از ۶۱ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ۲ سوداگر مرگ دستگیر شدند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهزاد عبدیان اظهار داشت: در راستای مبارزه قاطعانه و همه جانبه پلیس علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ، ماموران پلیس مواد مخدر پردیس با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدرفرماندهی انتظامی تهران بزرگ با انجام چندین مرحله تحقیقات گسترده پلیسی و شبانه روزی از حضور سوداگران مرگ سابقه دار وحرفه ای با خبر شدند.
وی افزود: ماموران با انجام طی یک سری اقدامات گسترده پلیسی مخفیگاه متهمان را درفاز ۱ پردیس شناسایی کردند.
این مسئول خاطرنشان کرد: به دنبال این موضوع ماموران پلیس مبارزه بامواد مخدر شهرستان با هماهنگی مقام قضائی موفق شدند در یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ۲ متهم خانم را در مخفیگاهشان دستگیر و در بررسی ها مقدار ۶۱کیلو ۶۰۰گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان پردیس یادآور شد: مبارزه پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر ادامه داشته وشهروندان در صورت آگاهی از فعالیت اینگونه افراد مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

از کشف ۶۱ کیلوگرم تریاک در پردیس تا سوخت قاچاق در پاکدشت

۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در پاکدشت کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: هفت هزار لیتر سوخت قاچاق توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان پاکدشت کشف شد.

به گزارش دوشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران سرهنگ نجم الدین مرادی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و حمایت از اقتصاد ملی، ماموران پلیس آگاهی در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری سوخت قاچاق در اطراف پایتخت، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: با بررسی‌های میدانی و حصول اطمینان از نگهداری سوخت قاچاق و پس از اخذ نیابت قضایی و هماهنگی های به عمل آمده اکیپی از مامورین به محل اعزام و در بازرسی از محل نگهداری سوخت، ۳هزار لیتر گازوئیل و ۴ هزار لیتر بنزین قاچاق در یکی از مناطق پاکدشت کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت خاطرنشان کرد: بنا بر نظر کارشناسانۀ ارزش سوخت‌های کشف شده بالغ بر ۲ میلیارد ریال است و در رابطه با آن یک متهم دستگیر شد و پس از تکمیل تحقیقات، به منظورسیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha