۳۰ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۱۴
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 84794975
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

طرح فروش هوشمند نان در استان سمنان آغاز شد

۳۰ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۱۴
کد خبر: 84794975
طرح فروش هوشمند نان در استان سمنان آغاز شد

سمنان- ایرنا- طرح فروش هوشمند نان در استان سمنان روز دوشنبه با حضور سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در یک واحد نان سنگکی این شهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان گفت: از امروز در ۶۲۸ واحد نانوایی استان سمنان، نان با کارت خوان‌های هوشمند به فروش می‌رسد.
استاندار سمنان افزود: این طرح تا پایان هفته با نصب کارت خوان در همه ۷۵۲ واحد نانوایی استان سمنان به طور کامل اجرا می‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان نیز با اشاره به فعالیت ۷۵۲ واحد نانوایی در این استان گفت: تاکنون ۶۲۸ واحد از این تعداد کد شاپرک گرفتند  و بقیه واحدها با رفع برخی مسایل جزیی، به زودی کد شاپرک دریافت می کنند.  
محمدرضا صادقی بیان کرد: با اجرای این طرح هیچ افزایش قیمت و یا سهمیه بندی در فروش نان اتفاق نمی افتد و شفاف سازی میزان تخصیص آرد به نانوایی‌ها، یارانه اختصاص یافته به هر واحد خبازی و میزان فروش نان از اهداف این طرح است.

وی ابراز داشت: امروز ۴۰۰ دستگاه در نانوایی ها نصب می شود و در گام بعد ۴۰۰ دستگاه برای دیگر نانوایی های استان سمنان نصب می شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تاکید کرد: نانوایی های سنگک، بربری، تافتون و لواش در این استان از این پس مجاز به دریافت وجه از طریق سامانه ویژه طرح فروش هوشمند نان هستند.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha