۳۰ خرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۱۴
کد خبر: 84795062
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

باند سارقان موبایل در قرچک دستگیر شدند

۳۰ خرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۱۴
کد خبر: 84795062
باند سارقان موبایل  در قرچک دستگیر شدند

قرچک - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان قرچک گفت: باند چهار نفره سارق موبایل معروف به پرستو در قرچک دستگیر و متلاشی شدند.

به گزارش دوشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سرهنگ یدالله طهماسیان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تلفن همراه از عابران پیاده در معابر شهرستان قرچک با شیوه و شگردهایی مشابه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تحقیقات میدانی و سرنخ‌های به دست آمده، سارقان را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه ۲ نفر سارق، یک نفر مالخر و یک نفر تعمیرکار تلفن همراه را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان قرچک با بیان اینکه این افراد با تشکیل باندی به نام "باند پرستو" اقدام به سرقت در سطح شهرستان می کردند، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات تخصصی پلیس به ۲۳ فقره سرقت به عنف و عادی تلفن همراه اعتراف کردند.
طهماسیان با بیان اینکه اغلب این سرقت‌ها به دلیل بی‌احتیاطی افراد صورت گرفته اظهار داشت: از شهروندان درخواست می‌شود تا با رعایت نکات ایمنی در حفظ و نگهداری اموال خود، دست سارقان را در رسیدن به اهداف شوم خود کوتاه کنند و هر نوع موارد مشکوک را سریعاً از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha