تمام دستگاه ها برای کمک به ورزش از ظرفیت قانونی خود استفاده کنند  

شیراز-ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با تاکید براین که تمام دستگاه های استان برای کمک به ورزش از ظرفیت های قانونی خود استفاده  کنند، اعلام کرد : سازمان هایی مانند کارو امور اجتماعی، و اداره مالیات بیایند کمک کنند و بگویند این ظرفیت قانونی در حوزه ورزش داریم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر اسماعیل محبی پور روز دوشنبه در نشست شورای عالی ورزش استان گفت: کمک مدیران دستگاه ها از ظرفیت های قانونی  است نه اینکه از جیب خودشان می خواهند هزینه کنند، کمک کنند تا بخش هایی مانند ورزش، فرهنگ، آموزش و پژوهش که هزینه های آنها نسبت به درآمدشان کم است، بتوانند رشد کنند.

وی با اظهار اینکه مدیرانی که دراین مسیر که موجب سلامتی، نشاط و امید مردم می شود، حرکت کنند مورد تقدیر قرار می گیرند، گفت: شرایطی که بر ما حادث شده باید مدیریت شود و ناامیدی که تاثیر روانی روی مردم داشته باید از بین رود ، کمک شما  قدم به قدم  مانند یک حرکت و جهاد در خط مقدم برای شادی مردم است.

از ظرفیت ها برای شادی مردم به ویژه جوانان استفاده شود 

محبی پور خطاب به مدیران عضو شورای عالی ورزش فارس، تاکید کرد: مگر به غیر از خوشحالی مردم چیز دیگر می خواهیم ؟ زمانی که اعلام شد باشگاه برق شیراز احیا می شود جمعیت زیادی از مردم به ویژه جوانان خوشحال شدند و این بهترین فرصت است که از ظرفیت ها  برای شادی و نشاط مردم استفاده کنیم تا موجب رضایت خداوند و خلق خدا قرارگیرد.

 این مقام مسئول ادامه  داد: وقتی در جمع ورزشی ها حضور پیدا می کنیم و خبرهای خوبی هم می شنویم که مدیران  به ورزش اهتمام دارند به سهم خودمان تشکر می کنیم.

محبی پور افزود: همچنین از مدیرانی که نسبت به انتخاب بانوان در پست های مدیریتی اهتمام می ورزند تشکر داریم و در ارزبایی آنها نیز بسیاراثر گذار است و مورد تقدیر قرار می گیرند.

وی گفت: از مدیر کل ورزش و جوانان انتظار داریم که جلسات شورای عالی ورزش که بالاترین مرجع مشورتی و تصمیم گیری در عرصه ورزش است به خوبی برگزار شود و به این ظرفیت و توانمندی  برسیم که با نگاه مثبت ورزش استان را راهبری کنیم.

هدفمندشدن یارانه ها 

معاون استانداری فارس با اشاره به اینکه در سنوات گذشته هر زمان یارانه مستقیم به مردم پرداخت می شد دست دولت از اقدامات اساسی کوتاه می شد، اظهار داشت: اما زمانی که یارانه ها متعادل گردید  دست  سیاستگزاران  باز شده است و برای همین هم دهیاری های کشور از زمانی  که یارانه ها هدف مند شد و در حوزه سوخت اعمال گردید آنها دارند ارتزاق می کنند و دولت پول می گیرد و به دهیاری ها که از خودشان هیچ ندارند، می دهد.

محبی پور بیان داشت: وقتی در  موضوع یارانه ها مدیریت کنید می توان هم در  حوزه  ورزش و معنویات ، هم محیط شهری  به ویژه زیرساخت ها سرو سامان بدهیم و همچنان تاکید داریم با یک ابلاغیه تمام دستگاه ها در ورزش قهرمانی و همگانی با اداره کل ورزش و جوانان همکاری کنند تا شاهد موفقیت های بیشتر ورزشکاران فارس در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی باشیم.

وی گفت: مدیرانی که حامی ورزش و ورزشکاران  هستند حتما به نحو شایسته ای در شورای اداری استان تجلیل  می شوند و پیام توجه به ورزش را مرتب در رسانه تکرار کنید تا بدانند که ورزش مقوله ای  دارای اهمیت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha