مطالعات فاز اول شبکه فاضلاب شهر چهاربرج انجام شد

مهاباد - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی گفت: مطالعات فاضلاب شهر چهاربرج توسط شرکت آب و فاضلاب استان انجام گرفته در دفتر فنی نیز به تصویب رسیده است.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، لطیف خوش‌سیرت روز دوشنبه در بررسی مشکلات آب روستاهای شهرستان تازه تاسیس چهاربرج اظهار کرد: ایجاد شبکه فاضلاب در راستای پیگیری مصوبات سفر مقام عالی استان به چهاربرج انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه این طرح به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌ها در این سفر به تصویب رسیده بود، افزود: همچنین این طرح پس از تصویب در معاونت فنی مهندسی آبفا برای اخذ ردیف بودجه دولتی (ماده ۲۳) به سازمان برنامه و بودجه ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین تامین آب آشامیدنی سالم و پایدار برای روستاهای چهاربرج به ویژه روستاهای محور فیروزآباد تا فسندوز که پرجمعیت بوده و آب آنها از نظر کمی و کیفی با مشکل مواجه هستند، در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی گفت: آبرسانی به آنها در قالب طرح ملی جهاد آبرسانی توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سپاه پاسداران اجرا می‌شود.  

خوش‌سیرت افزود: در کنار آنها، طرح موقت شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی برای آبرسانی به این روستاها، انتقال آب با آغاز لوله‌گذاری از شهر چهاربرج به طول چهار کیلومتر تا فیروزآباد و سپس به روستاهای دیگر اجرا می‌شود تا مشکل آب آشامیدنی این روستاها حل شود.

به گزارش ایرنا، ۶ روستای شهرستان به طور کامل روزها با افت فشار آب مواجه هستند وآب آشامیدنی سالم ندارند و باید به صورت جهادی مشکل این ۶ روستا حل شود

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha