طرح تامین آب میناب از تصفیه خانه سد سرنی نیمه تیرماه امسال به پایان می رسد

بندرعباس- ایرنا- مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان با اشاره به پروژه خط انتقال آب از تصفیه خانه سد سرنی به شهر میناب گفت: طرح تامین آب میناب از این تصفیه خانه نیمه تیرماه امسال به پایان می رسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالحمید حمزه پور روز سه شنبه در بازدید از طرح های آبرسانی و تاسیسات آب و فاضلاب میناب که با حضور فرماندار ویژه این شهرستان صورت گرفت، افزود: بهره برداری از این طرح علاوه بر اینکه مردم میناب به خواسته دیرینه شان در استفاده از آب سطحی دست خواهند یافت، باعث پایداری آب این شهر نیز خواهد شد.
وی بیان داشت: در اجرای طرح بهره مندی مردم میناب از آب سد سرنی اقداماتی از جمله تجهیز ایستگاه پمپاژ ، احداث خط انتقال با لوله فولادی به قطر ۸۰۰ میلی متر و به طول چهار کیلومتر و همچنین احداث ۲ باب مخزن ذخیره به حجم ۱۰ هزار مترمکعب اجرا شده است.
مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان، اعتبار هزینه شده برای عملیات اجرای این طرح ها  را افزون بر ۷۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهارداشت: با بهره برداری از این طرح وضعیت تامین کیفی و کمی آب شرب شهر میناب و تعدادی از روستاهای پیرامونی و حاشیه این شهر به طور قابل توجهی ارتقای و در پایداری آب مورد نیاز نیز تاثیر زیادی خواهد داشت.
حمزه پور همچنین از وضعیت توزیع آب در روستاهای  بخش مرکزی میناب نیز بازدید کرد.
معاون استاندار هرمزگان و فرماندار ویژه میناب نیز در این بازدید ضمن ابراز رضایت از سرعت بالا و پیشرفیت فیزیکی طرح تامین آب میناب از تصفیه خانه سد سرنی، ابراز امیدواری کرد: با بهره برداری از این طرح مهم، مشکل دیرینه کمبود آب این شهرستان مرتفع و باعث ایجاد رضایت مردم شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha