استاندار مازندران : گفت‌وگوی بی‌واسطه با مردم اولویت راهبردی دولت سیزدهم است

ساری - ایرنا - استاندار مازندران گفت: گفت‌وگوی بی‌واسطه و پاسخ به مطالبات اقشار مردم اولویت راهبردی و رسالت مهم دولت سیزدهم در مازندران و دیگر استان‌های کشور است.

سیدمحمود حسینی‌پور روز سه‌شنبه در حاشیه حضور در مرکز سامد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به صورت هفتگی با حضور در مرکز سامد پاسخگوی مستقیم درخواست‌ها، مشکلات و مطالبات مردمی در حوزه‌های گوناگون هستند.

وی خاطر نشان کرد: مهم‌ترین ویژگی و کارایی سامانه سامد این است که خواسته‌ها و مشکلات تماس‌گیرندگان در بازه زمانی مشخص، عملیاتی شده و نتیجه اقدامات نیز در کمترین زمان ممکن به مخاطبان گزارش می‌شود.

استاندار مازندران با بیان این که، مسئولان دولت سیزدهم در قالب‌های مختلف پاسخگوی مطالبات اقشار مردم هستند، گفت: سفر شهرستانی و بررسی میدانی مشکلات، رصد فضای مجازی و همچنین پاسخگویی برخط و تلفنی مسئولان به مشکلات مردم از جمله پل‌های ارتباطی میان مردم و مسئولان در مازندران است.

حسینی‌پور بااشاره به بررسی موردی مشکلات تماس گیرندگان با سامانه سامد استان، اضافه کرد: در تماس تلفنی امروز مردم با استاندار برخی از شهروندان از برخی از مدیران میانی در ادارات شهرستان‌ها به دلیل کاغذبازی‌های اداری گلایه داشتند که به طور حتم تمامی دغدغه‌های این شهروندان بررسی و پیگیری خواهد شد.

استاندار مازندران تصریح کرد: مدیران و دستگاه‌های اجرایی به دستور مستقیم استاندار موظف هستند به صورت میدانی و جهادی برای رفع دغدغه‌های مردم در ادارت دولتی بکوشند و همچنین آنان باید در سامد حضور پیدا کرده و مشکلات مردم را به‌ درستی و با راهنمایی‌های اصولی رسیدگی کنند.

حسینی‌پور خاطر نشان کرد: درخواست‌های امروز تماس‌گیرندگان بیشتر تقاضای اشتغال، درخواست تسهیلات، حل مشکلات بهداشتی و درمانی، درخواست تبدیل وضعیت استخدامی، رسیدگی به مشکلات اداری بود و به طور حتم در کمترین زمان ممکن مشکلات این شهروندان بررسی و برای رفع آن اقدام خواهد شد.

به گزارش ایرنا، سامانه سامد یکی از مجاری الکترونیکی ارتباط مردم با مدیران دولت است و مردم در هر نقطه از استان می‌توانند پیشنهاد، انتقاد، گزارش، طرح‌ها و ایده‌ها، شکایت و درخواست های خود را با آنان در میان بگذارند.

برنامه حضور مدیران در این سامانه به طور معمول به صورت دو هفته ای تنظیم و اطلاع رسانی می شود. طبق برنامه تنظیمی ساعت و مدت حضور هر مدیر در سامانه سامد به اطلاع مردم می رسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha