۳۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۱۶
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 84796033
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در دیلم تسریع می‌شود

گناوه – ایرنا – معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرماندار دیلم استان بوشهر گفت: واحدهای نهضت ملی جهش تولید مسکن در این شهرستان در ۲ فاز در دست اجرا است که تسریع آن باید در دستور کار قرار گیرد.

محمود پورداودی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا  افزود: در بازدیدی که فرماندار در هفته جاری از این پروژه داشت، بر تسریع در اجرای آن تاکید کرد و خواستار رفع موانع و مشکلات این پروژه شد.
وی اظهارداشت: فاز اول پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان دیلم در زمینی به مساحت ۱۲ هزارمترمربع  شامل ۱۶۲ واحد در ٢٨ بلوک و سه طبقه احداث خواهد شد که تاکنون ۹۶ واحد آن تا مرحله سقف دوم، پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد داشته است.

وی بیان کرد:  ۶۶ واحد باقی مانده دیگر از این فاز که عملیات ساخت آن به دلیل عبور کانال دفع آب شهرداری متوقف شده بود با همکاری آن مجموعه  رفع نقص و زیرسازی آن در مراحل پایانی است.
پورداوودی گفت: فاز دوم نهضت ملی مسکن شهرستان دیلم در زمینی به مساحت ۱۶ هزارمترمربع  شامل ۲۵۲ واحد در ۴٢ بلوک سه طبقه احداث می شود  که در زمان حاضر پیشرفت فیزیکی آن ۵ درصد و در مرحله زیرسازی است.
وی یادآورشد: پروانه ساخت این پروژه   در مراحل اداری جهت  اخذ از شهرداری است.
معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری دیلم گفت: این پروژه به صورت پیمان دستمزد انجام خواهد شد و همه مصالح توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تهیه و در اختیار پیمانکار قرار داده می‌شود.

شهرستان دیلم با ۳۵ هزارنفر جمعیت در انتهای شمال مرکز استان بوشهر قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha