۳۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۲۵
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84796449
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هزار و ۴٠٠ تشکل مردمی دینی در کردستان فعال است

سنندج- ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: در حال حاضر هزار و ۴۰۰ تشکل مردمی دینی در استان فعال بوده و به اجرای برنامه‌های دینی مذهبی می‌پردازند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام برومند رازیانی عصر روز سه‌شنبه در آستانه فرا رسیدن سالروز تاسیس تبلیغات اسلامی در نشست خبری با خبرنگاران استان اظهار داشت: وظیفه این سازمان به عنوان یک نهاد تبلیغی، تبلیع اسلام ناب و اصیل در میان آحاد مختلف مردم جامعه و تسهیل گری وحمایت از فعالیت‌های دینی، مذهبی و مردمی است.

وی در ادامه به برنامه های دینی این سازمان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: برگزاری همایش هایی از جمله سادات نبوی، بررسی موانع تبلیغ دین، نشست های مشترک علما و روحانیون شیعه و سنی، نشست های مبشرین فرهنگی، همایش‌های پرچم داران نبوی، اردوهای نخبگان علمای استان و بازدید از مراکز مهم کشوری و دیدار با مسوولان و برگزاری مجالس و محافل قرآنی در ماه مبارک رمضان از جمله این برنامه‌ها است.

حجت‌الاسلام رازیانی همچنین تقویت جریان تبیین گفتمان‌های انقلاب، ارتقا و توسعه مدارس صدرا، ارتقای شیوه‌های نوین تبلیغ، دعوت و اعزام مبلغین تخصصی و توسعه مخاطبان دینی را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای سال جاری اعلام کرد.

وی اظهار داشت: همچنین به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی برنامه‌های مختلفی‌از جمله تجلیل از خانواده شهدای شاخص تبلیغ، نشست تخصصی موثرین و مبلغین عرصه تبلیغ، تجلیل و تکریم پیشکسوتان عرصه تبلیغ، تجلیل از فعالان فرهنگی، غبارروبی مزار شهدا و تجلیل و سرکشی از خانواده های افرادی که در این عرصه در گذشته فعالیت داشته اند از جمله این برنامه‌ها است.

یکم تیر با عنوان سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha