۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۱۴
کد خبرنگار: 2469
کد خبر: 84797910
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تحقیقات حوزه علوم شناختی تجاری سازی می‌شود

۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۱۴
کد خبر: 84797910
تحقیقات حوزه علوم شناختی تجاری سازی می‌شود

تهران- ایرنا- ستاد توسعه علوم و فن آوری‌های شناختی و صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای حمایت از استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان شناختی تفاهم‌ نامه همکاری امضا کردند که بر اساس آن تحقیقات علوم شناختی تجاری سازی می‌شود.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، این تفاهم نامه همکاری به منظور حمایت از استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان شناختی و با هدف حمایت از تجاری سازی تحقیقات و توسعه زیست بوم کسب و کارهای حوزه علوم و فن آوری شناختی و ایجاد همکاری میان تیم ‌های شتاب دهنده‌ و شرکت ‌های دانش‌بنیان امضا و مبادله شد.

بر اساس این تفاهم نامه، از ظرفیت‌های طرفین به منظور همکاری در راستای توانمند سازی، تدوین طرح‌ کسب و کار، تامین مالی، جذب سرمایه‌گذار، شبکه‌ سازی از طریق شتاب دهنده‌ها، حمایت از اکتساب و توسعه فن آوری شناختی توسط تیم‌ های تحقیقاتی استفاده می شود.

همچنین طبق این تفاهم ‌نامه، ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی علاوه بر مشارکت در فراخوان های صندوق نوآوری و شکوفایی، درموضوعات اولویت ‌دار علوم و فن آوری‌های شناختی از طریق داوری تخصصی، منتورینگ، مشاوره تخصصی، راهبری، آموزش و برگزاری نمایشگاه رونمایی از دستاوردها از استارتاپ ‌های موفق حمایت می کند.

 صندوق نوآوری و شکوفایی نیز بر اساس سازوکارهای مشخص، درقالب جذب مشارکت و سرمایه‌گذاری شرکت ‌ها و شتابدهنده‌ های دانش‌بنیان، تامین هزینه ‌ها، ارایه فضا برای برگزاری جلسات راهبری، جلسات آموزشی و برگزاری نمایشگاه با ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی همکاری و مشارکت خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha